Основна частина фестивальної програми пройде в традиційному для такого штибу акцій місці — Будинку кіно, але новаторською рисою, на якій оргкомітет ставить акцент, стала доступність показів для більшості глядачів. Основною метою «Контакту» називають майбутню масовість документального кіно в Україні, адже у багатьох розвинутих країнах такі стрічки часом бувають популярнішими за художні. Як зазначає генеральний директор кінофестивалю «Молодість» та арт-директор «Контакту» Андрій Халпахчі, Україні просто потрібна промо-організація, яка б просувала вітчизняний кінематограф, і документальний у тому числі.
Конкурсна програма «Контакту» складається з двох частин — міжнародної (журі очолює литовський режисер-документаліст Саулюс Бержиніс) та національної (голова суддів Мирослав Попович). Комісію з відбору фільмів як для національної, так і міжнародної програми очолив відомий кінокритик і сценарист, а також постійний автор «УМ» Сергій Тримбач. Головний приз фестивалю — 5 тисяч доларів.
Деякі покази можна відвідати в кінотеатрі «Батерфляй-Ультрамарин», і ціни на них, на відміну від іншого кінофестивалю — «Молодість», — не за межами добра і зла. Щоправда, деякі фільми будуть показані мовою оригіналу з субтитрами. В цьому році на міжнародний конкурс відібрано 7 українських фільмів: «Стояв собі будиночок» (режисер Олена Фетисова), «Nevseremos. Люди з Майдану» (Сергій Маслобойщиков), «Адам і Єва» (Мурат Мамедов), «Олександра Eкстер і світова сценографія» (Валентин Соколовський), «Подорожні» (Ігор Стрембіцький), «Замки України» (Артем Сухарєв), повнометражна програма ознаменувалася лише одним українським фільмом — стрічкою Олеся Саніна «День сьомий».
Позаконкурсна програма не менш цікава — наприклад, у Києво-Могилянській академії покажуть ретроспективу голландських фільмів, програму, присвячену діячам мистецтва, а також ретроспективу фільмів Дзиги Вертова («Людина з кіноапаратом» (1929, у супроводі музики Майкла Наймана), «Шоста частина світу» (1926), «Три пісні про Леніна» (1934, у супроводі електронної музики Олексія Петрова), «Кіноправда», № 23 (1924), «Кінооко» (1924).
А першим фільмом, який показали одразу після офіційної частини відкриття фестивалю, став лауреат «Оскара-2005»( «Найкращий документальний фільм»), який мав великий успіх у американському та французькому прокатах, стрічку «Подорож імператора» (друга назва «Марш пінгвінів») режисера Люка Жаке. Цей фільм разом із сім'єю також переглянув Віктор Ющенко.