У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
«Ой, не можу, зараз лусну!» — з такими словами, тримаючись за животи, із кінозалу виповзають ледь живі глядачі: вони щойно переглянули мультик «Льодовиковий період-2: Глобальне потепління». Його вихід на екрани з нетерпінням чекали не лише маленькі, а й (особливо) дорослі шанувальники першого «Періоду», і, схоже, автори анімаційної комедії їх не розчарували. Зрештою, як і глядачі — студію «Фокс», виробника «Глобального потепління». За перший же уїк-енд прокату мультик зібрав 70,5 мільйона доларів — це не лише рекорд 2006 року, а й другий результат за всю історію прокату анімаційних фільмів. Більше набирав тільки «Шрек-2», який у 2004-му за перший уїк-енд заробив понад 108 мільйонів.
Як зазначає агенція «Рейтер», такий касовий успіх цього сіквелу вразив навіть найбільших оптимістів. Адже від нього чекали виручку на рівні 60, а то й менше «лимонів». Але несподівано значний внесок — 43,4 мільйона — у касові збори першого уїк-енду вклали глядачі з-поза меж США, насамперед із Мексики й Аргентини.
Словом, продюсери не помилилися, ризикнувши вкласти у виробництво «Глобального потепління» на 20 мільйонів більше, ніж було передбачено бюджетом фільму: витрачені на нього 85 мільйонів мультик уже відпрацював сповна. Недаремно кінокомпанія «Фокс» так поспішала випустити його до того, як на екрани вийде інша очікувана анімаційна прем'єра року — стрічка «Машини» (Cars) від компанії «Піксар анімейшен», що входить до групи «Дісней». В українських кінотеатрах цей мультфільм демонструватимуть з 8 червня.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>