Деполітизація чи русифікація?

07.04.2006

      Нещодавно голова Наглядової ради «Українська незалежна ТБ-корпорація» Валерій Хорошковський познайомив колектив телеканалу «Інтер» з новим генеральним продюсером Леонідом Мазором. Пан Леонід родом із Луганщини, але тривалий час пропрацював у Москві, разом із відомим телевізійним продюсером Олександром Акоповим, творцем серіалів «Моя прекрасна нянька», «Не родись вродливою» та генеральним директором A.Media Group. Нині Олександр Акопов став ще й радником голови Наглядової ради «Інтера» з питань стратегічного розвитку каналу.

      Раніше посади генерального продюсера на «Інтері» не існувало. Під час керівництва каналом Влада Ряшина посаду генпродюсера було об'єднано з посадою голови правління.

      Експерти у царині телебачення стверджують, що Леонід Мазор – чудовий фахівець із більш ніж двадцятирічним досвідом роботи не лише в Росії, а й у телевізійній індустрії Сполучених Штатів Америки. За час своєї телевізійної кар'єри пан Мазор робив усе, починаючи з рекламних роликiв і мюзиклiв i закінчуючи документальними фільмами, ток-шоу й телесеріалами. Як режисер і сценарист Леонід Мазор працював в «Утренней почте» та «Александр-шоу» Олександра Маслякова. Тож прогнозують, що на «Інтері» має додатися розважальних програм.

      Щоправда, доводиться чути й сумніви стосовно того, чи вдасться Мазору зорієнтуватися в українському телепросторі і чи не стане «Інтер» за нового керівництва ще більш проросійським. Надто, що з появою людей такого рівня, як Мазор, на український телеринок приходять значно серйозніші гроші.

      Натомість з'ясувалося, нарешті, чим займається колишній «інтерівський» керівник Влад Ряшин. Він обійняв посаду голови наглядової ради новоствореної продакшн компанії «Стар Медіа», що займатиметься кіновиробництвом не лише з українськими, а і з закордонними компаніями. Як розповідає сам пан Ряшин, у новій компанії чимало відомих облич, які залишили «інтерівський» холдинг слідом за Владом. Посаду генпродюсера компанії обійняв Юрій Мінзянов, який визначає ідеологію «серійної» лінії «Стар Медіа». Ще не так давно Мінзянов опікувався кінопрограмуванням та кіновиробництвом на «1+1» та «Інтері». Нині ж пан Юрій, крім згаданої посади у «Стар Медіа», працює ще й головним редактором однієї з найбільших продакшн компаній «Партнерфiльм» у «білокам'яній». Тобто мову, ідеологічне підгрунтя та головну країну-партнера продакшн компанії «Стар Медіа», головою наглядової ради якої є Влад Ряшин, вгадати не так уже й складно. Такі от знайомі для України медійні перестановочки...

  • Сашко Лірник: Казку пропускаю через себе...

    Хто не знає Сашка Лірника? Виявляється, є такі. Та з кожним новим днем незнайків стає все менше: то книга з Лірниковими казками до рук потрапить, то диск хтось перепише й дасть послухати, то на телебаченні Лірникову вечірню казочку тато з мамою увімкнуть. Казкар постійно спілкується з читачами, слухачами й глядачами, їздить з волонтерською місією на Донбас, а також за кордон, до українців діаспори. >>

  • Розкадровані мандри

    Професійна мандрівниця Ольга Котлицька цього тижня у Києві збирає друзів, щоб нагадати: телепроекту про подорожі, автором і ведучою якого вона є, уже 20. Спочатку був «На перший погляд», потім він трансформувався у «Не перший погляд». >>

  • Сміятися з леді-боса

    Навіть якщо комедії не ваш улюблений кіножанр, варто подивитися на неперевершений талант однієї з найсмішніших сучасних коміків — американської акторки Меліси Маккарті у новій стрічці «Леді бос», що цього тижня виходить у прокат в Україні. >>

  • «За мною там Непал, Гімалаї сумують»

    Телеведучий Дмитро Комаров на каналі «1+1» показав Камбоджу, Індію, Кубу, Болівію та інші країни такими, як ніхто не здогадувався. Він «вивертає» світ і показує його з вражаючих сторін. У кабінеті Дмитра в офісі «Плюсів», де ми ведемо розмову, ніби зібрані шматочки екзотичних країн, у деталях. >>

  • У новинах немає змоги «погратися»

    Упродовж останніх років вибагливі телеглядачі, які цінують свій час, усе частіше відмовляються від перегляду ефірів так званих великих каналів, де навіть у новиннєвих блоках орієнтуються на «інформацію розваг» — інфотеймент. >>

  • Провокатори з мікрофонами

    У Донецьк прибула група з 20 представників російських ЗМІ, перед якими поставлено завдання «фіксації обстрілів мирного населення українськими військовими», а також «консультацій» з організації провокацій, — повідомили в групі «Інформаційний спротив». >>