Земне і доступне

Земне і доступне

Коли фахівці починають нарікати на відсутність в Україні фешн-індустрії, це ще можна якось зрозуміти — такі речі напряму залежать від економічної ситуації в країні, але животіння легкої промисловості в межах «швидше так, ніж ні» виправдати важко. І вітчизняний тиждень прет-а-порте «Сезони моди», і міжнародний фестиваль моди «Київський подіум», які донедавна окремо орали модну українську ниву, намагалися залучити торгові марки, приватні й державні підприємства легкої промисловості, фабрики в свою орбіту, виділяли в дизайнерських акціях окремий день чи відбивали «промислові покази» денними годинами. І Ukrainian Fashion Week (об'єднаний) представив в окремій програмі Trade Mark Defile 17 промислових колекцій. Причому фаховій і «споживацькій» публіці виявили бажання показатися не тільки українські фірми — ТМ «Віктор Черкаський», «Еллеана», «Любава», «Ірина Сергієнко», Віктор Антоненко/ Лідія Рубан для ТМ «Хутрова фабрика «АНТ», Serebrova, Senti (Трикотажна фабрика «Роза»), а й відома ізраїльська марка Sela, яка має 25 фірмових магазинів по всій Україні, турецький бренд BALIZZA, а також молоді дизайнери, які засвітилися в дизайнерських показах — Олександр Очеретний, Ксенія Марченко, Ольга Лосєва. Причому експерти на радість директору Trade Mark Defile Олені Кулик відзначали, що деякі колекції торгових марок у Fashion Lab були цікавішими за дизайнерські, які показували на пафосному подіумі. А те, що цi речi в кращих традиціях розкупили просто з подіуму, ще раз доводить їх високий клас.

«Тіні» і «Нюанси» «Нових імен»

«Тіні» і «Нюанси» «Нових імен»

На відміну від українського кінематографа, який зворушливо оберігав десяток «священних корів» серед режисерів пенсійного віку і отримав рвійне, але непрофесійне покоління молодих кінематографістів, українська мода завжди плекала молодих дизайнерів. І з точки зору розвитку бізнесу, і з погляду розбудови фешн-індустрії, і з огляду на вищу конкурентність середовища підтримка тих, хто ідуть за тобою, — правильне менеджерське рішення. Ukrainain Fashion Week у спадок від «Сезонів моди» перейшла програма «Нові імена», в якій 4—5 молодих дизайнерів, що мають зареєстрований бізнес і рекомендації «акул української моди», показують нон-стоп свої міні-колекції. Традиційно кожні «Нові імена» видають на-гора одне-два дуже яскравих імен, цього року в молодіжному дефіле взяли участь Олена Даць, Марина Асаулюк, Міра Франкевич, Настя Салова та Юля Дюа.

НЬЮЗ-РУМ

НЬЮЗ-РУМ

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/clients/umoloda/inc/templates/news2.inc on line 44

Всі статті рубрики