Ощадбанк хоче стати народним

Ощадбанк хоче стати народним

Ощадбанк вирішив змінити бренд. З-поміж іншого, йдеться про так званий корпоративний колір, який мусить стати іншим. Голова правління Олександр Морозов сподівається, що «ребрендінг» потягне за собою й зміну ставлення до банку. Як правило, до такого рішення приходять внаслідок серйозних криз. Власне, до того йшлося. Не випадково ж упродовж минулого року діяльність Ощадбанку постійно перебувала в першій десятці найбільш обговорюваних тем у ЗМІ.

Місто безкоштовного тепла

Місто безкоштовного тепла

Фахівці робочої групи з питань реформування муніципальної теплоенергетики України та парламентського Комітету з питань ПЕК, ядерної політики та ядерної безпеки проаналізували «Програму підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів, надійності енергозабезпечення та скорочення споживання природного газу в Запорізькій області». За їхнім прогнозом, поширення пілотних проектів на всі регіони нашої країни дозволить щорічно економити від восьми до дванадцяти мільярдів кубометрів природного газу. Не кажучи про такі «дрібнички», як перспектива зменшення залежності від непередбачуваного постачальника, задіяння нових маневрових потужностей енергетики і потенціалу нетрадиційних видів палива, вдосконалення тарифної і цінової політики чи реконструкція комунальної теплоенергетики.

Всі статті рубрики