Народжена під рекламою

16.03.2006

      Про те, що реклама — рушій торгівлі, в наш час знають навіть малі діти. А про те, що на цьому рушії можна заробити неабиякі гроші, вже дізналося навіть, щонайменше, одне ще не народжене маля. Поки що ця дівчинка перебуває в животі своєї мами, але при цьому вже активно задіяна в рекламі. Річ у тім, що 21-річна Френсіс, мешканка американського міста Сент-Луїс, продала як місце для розміщення рекламних оголошень... свій власний живіт. Де, як ви вже здогадалися, наразі комфортно почувається її майбутня дитина.

      Пошуками охочих прорекламувати свій товар чи компанію на такій незвичній площі жінка зайнялася вже традиційним шляхом — через інтернет-аукціон. І, варто зазначити, оригінальний лот викликав до себе неабияку увагу, спричинивши справжній ажіотаж серед учасників торгів. Переможцем у результаті стала каліфорнійська інтернет-компанія, яка за право нанести на живіт вагітної Френсіс тимчасове татуювання зі своїм логотипом заплатила одну тисячу доларів. Сума, звісно, досить скромна, але якщо врахувати, що, крім чоловіка «ходячої реклами» та лікаря, її майже ніхто не побачить, і це непогано. Фірма, щоправда, попіариться ще й на тому, що транслюватиме пологи Френсіс в інтернеті. Жінка виглядає досить задоволеною таким результатом і навіть каже, що якщо протягом місяця (а саме на такий термін укладено контракт) не народить, то знову виставить свій живіт на аукціон.

      Як зазначає сайт «Делфі», заробіток американки є досить скромним порівняно зі, скажімо, прибутком її ровесника зі штату Небраска Ендрю Фішера, який заробив за місяць розміщення логотипу однієї фірми на власному лобі аж 37 тисяч доларів. А дивний, на перший погляд, інтерес великих компаній до таких проектів експерти пояснюють просто: такі неординарні кроки приваблюють інтерес публіки і преси, тому рекламодавець може не сумніватися, що протягом певного часу його назва буде на слуху.