Ну що з вас узяти...

28.02.2006

      «Будьте поблажливі до курців, вони проживуть менше, ніж ви», — вуличні плакати з таким несподіваним написом віднедавна можуть побачити мешканці різних міст Бельгії. Ідея спонукати за допомогою іронічної реклами підлітків і молодих людей відмовитися від паління, якомога простіше пояснивши їм шкоду від згубної звички, належить федеральній службі Бельгії з охорони здоров'я населення, передають «Медновини». Іронічна антитютюнова реклама з'явилася не тільки на рекламних щитах бельгійських міст. Вона буде також регулярно публікуватися в газетах і журналах, демонструватися по телебаченню і на екранах кінотеатрів. Психологи вважають, що такий цікавий хід допоможе багатьом курцям назавжди розпрощатися з цигарками або ж принаймні здійснити першу спробу відмови від нікотину.

      Науковці стверджують, що лише 5 відсотків людей, які кидають курити, можуть пережити так званий «тримісячний рубіж» — зазвичай після досягнення цього терміну 95 відсотків курців знову не уявляють собі дня без цигарки. Американці провели дослідження, аби з'ясувати, що найкраще допомагає курцеві відмовитися від шкідливої звички: замінники нікотину, лікарські препарати, рекомендації психологів або лікарів, освітні матеріали для самостійного вивчення, антитютюнова реклама на телебаченні, гаряча телефонна лінія чи спеціальний сайт. Результати дослідження виявилися досить несподіваними: третина  курців визнали, що змогли позбутися своєї пристрасті до тютюну завдяки телерекламі. На другому місці — замінники нікотину (майже 21 відсоток), на третьому — телефонна лінія (11 відсотків).