Чим би не тішилися, аби святкували!

10.02.2006

       В Італії на День святого Валентина прийнято дарувати солодощі, які мають форму серця (печиво, цукерки, шоколад). Американці також полюбляють дарувати коханим солодке, яке укладають у картонну коробку у вигляді серця. Вітають не тільки тих, з ким зав'язують романтичні стосунки, але і тих, кого просто люблять — бабусь, дідусів, друзів... В Англії у цей день, окрім солодощів, дарують ще й м'які іграшки (особливо ведмежат), а також листівки-«валентинки». Французи до своїх листівок додають білизну, цукерки, щасливі лотерейні квитки, нарізану за формою серця ковбасу, штучні квіти, дарують романтичні подорожі. Вони вважають цей день найбільш вдалим для пропозиції руки і серця.

      У Голландії саме 14 лютого не вважається за сором, якщо жінка сама підійде до чоловіка і чемно попросить його одружитися з нею. Якщо чоловік не згоден, то він повинен подарувати дамі сукню, переважно шовкову. Уельс «відрізнився» так званими «ложками любові». Перед святом закохані вирізують з дерева ложку, прикрашають її сердечками, ключами і замковими шпарами і дарують один одному. Такий подарунок буквально означає: «Ти знайшов шлях до мого серця».

      Жителі Польщі 14 лютого відвідують Познанську метрополію, де, за повір'ям, спочивають мощі святого Валентина, і де перебуває його чудотворна ікона. У Польщі вірять, що це паломництво допомагає в любовних справах.

      А от для німців святий Валентин насамперед... заступник божевільних. Німці прикрашають у цей день психіатричні лікарні червоними стрічками, а в каплицях проводять спеціальне богослужіння. У Саудівській Аравії день усіх закоханих офіційно заборонений під страхом великих штрафів. Там вважають, що західні традиції розбещують молодь. Усім магазинам країни заборонено торгувати символікою, що символізує це свято. А в квіткових магазинах у цей день ви не знайдете червоних троянд.

      У Японії в цей день вітання і подарунки одержують чоловіки. Їм прийнято дарувати всілякі чоловічі аксесуари (бритви, лосьйони, гаманці) і шоколад. Японці чітко розділяють його на два види. Звичайний дарують братам, колегам, друзям, а є особливий шоколад, який можна подарувати тільки коханому. Через місяць чоловіки й жінки міняються ролями. Азартні японці в цей день влаштовують змагання на найгучніше визнання в любові. Той, хто голосніше усіх прокричить про свої почуття в мікрофон, одержує приз.

      Найбурхливіші святкування дня любові проводяться на Ямайці. На модному курорті проводять... «голі весілля»: пари стають під вінець і обмінюються обручками «у чому мати народила».

  • Борщ не для бідних

    Ціни на продукти в Україні не те що не падають, а чи не з кожним днем піднімаються все вище, знищуючи всі сподівання людей на краще життя. Чи не єдиним виходом залишається тільки успішне виробництво, яке зможе покрити потреби населення та знизити вартість продукту. >>

  • «Титанік» іде на таран

    Даремно раділи, що нафта дешевшає. Нові реалії продовжують своє повзуче, але впевнене просування вперед спиною. Нормальний борщ уже давно зжерла інфляція. Споживчий кошик для середнього українця розрахований держкомстатом, очевидно, орієнтуючись на мертвих і ненароджених. >>

  • Купонна лихоманка

    Важко уявити людину, яка пройде повз магазин iз вивіскою «Знижки» без найменшого бажання зазирнути всередину! Так уже влаштована людська психологія, що самі лише слова «розпродаж», «знижка», «акція» діють на нас просто–таки магічно. Й умілі маркетологи на цьому почали грати давно: наші гаманці скоро тріснуть від купи дисконтних карток. >>

  • Ціновий «сказ»

    Минулий рік неабияк спустошив гаманці українців: ціни на харчі били багаторічні рекорди, а доходи не додавали оптимізму. Експерти відзначають: несприятливим економічним реаліям в Україні «підіграв» не тільки «дорогий» долар, а й стрімке підвищення цін на продукти на світових ринках: дорожчало усе — цукор, солодощі, молочні продукти, крупи, алкоголь. При цьому якість українських товарів подекуди гіршала — виробники «воюють» за ціну. «Розслаблятися» не радять аналітики українським споживачам і в новому році — готуйте щонайменше зайві 200 гривень щомісяця. >>

  • «Кожух» для оселі

    Із початком холодів українці незлим тихим словом починають згадувати комунальників, усю нашу систему обігрівання квартир та кругленькі суми у квитанціях за комунпослуги. Зігрітися у власній квартирі однаково вдається мало кому, відтак більшість шукає вихід із «морозостійкої» ситуації в оселі. Варіант — самотужки утеплити свою квартиру. Це ефективно, швидко, але досить дорого. Дешево зробити фасад можна тут, а ще дадуть гарантію на утеплення. >>

  • «Зелений змій» із позолотою

    Українським любителям оковитої, як уже повідомляла «УМ», варто готуватися до чергової хвилі подорожчання горілки. Як відомо, Кабмін має намір ввести нові мінімальні роздрібні ціни на горілчані вироби — коньяк та горілку. І якщо зараз мінімальна ціна «зеленого змія» у продажу становить14 гривень за півлітра, то, згідно з проектом Постанови Кабміну, дешевшої горілки від 18 гривень за пляшку (коньяку — 27 гривень відповідно) у магазинах не може бути. >>