Фальшстарт після зимових святок дали брюнетка Асія Ахат і блонд-дует «69», яких вона продюсує. Не дочекавшись Водохреща, формального закінчення свят, вони на два дні «зафрахтували» дві київські кіностудії: 17 січня — студію науково-популярних фільмів, а 18 — кіностудію імені Довженка, і зняли по новому кліпу. «Фішка» цього дуплету полягає в тому, що в музичному відео на пісню «Не смогла» дуету «69» знімалася Асія Ахат. Як актриса, пояснює менеджмент співачки і скрипальки. А в кліпі Асії Ахат «Принцип Мата Харі» знялися віолончелістка Віолетта і флейтистка Діана із групи «69». Теж як актриси.
Для нової формації — дуету «69» — це перша самостійна відеоробота, до цього вони тільки підігравали своєму продюсеру в кліпі «Горячий поцелуй», де зображали сцени із піп-шоу, які зазвичай у кварталах червоних ліхтарів задовольняють цікавість людини через підглядання. У новому кліпі всі грають любов, а режисер Катя Царик командувала, як краще грати — пристрасніше прижмурюватися, хтивіше рухати тілом, красномовніше жестикулювати. Оператор відео на пісню «Не смогла» — Юрій Король.
Проконтролювавши процес зйомок своїх підопічних, Асія Ахат другого дня зі спокійною душею вийшла на знімальний майданчик у дещо гротескному образі спокусливої танцівниці з реноме шпигунки — Мата Харі. Співачка каже, що образ Мата Харі якнайкраще підходить для розвінчування всіляких табу, а пісня — стьоб на тему матріархату. Цю композицію взялися фільмувати, тому що за півроку вона перекрила за популярнiстю всі попередні хіти Асії, тож режисер Ігор Іванов і оператор Сергій Дишук збовтали пікантний коктейль із еротики, танцювальних номерів (постановка Олени Коляденко) і екстравагантних костюмів(стиліст Ольга Навроцька). На запитання, чому останнім часом такі акценти на еротиці в її кліпах, Асія сказала, що в нашому шоу-бізнесі без цього ніяк.
Найближчим часом АА і «69» планують випустити спільний альбом, а відео-диптихи — це ж такий прекрасний піар-хід.