«Революція» «недозавантажилась» на 45 відсотків, але рекорд побила

12.11.2003
«Революція» «недозавантажилась» на 45 відсотків, але рекорд побила

«Революціонер» Кіану Рівз — головний герой «найкасовішого» фільму.

      Продовження дуже вдалих кінофільмів рідко бувають такими ж вдалими. На десяту частину якогось «Чужого» або «Термінатора» глядачі йдуть не через те, що стрічка цікавіша чи принаймні не менш цікава за попередню, а просто за звичкою — йдуть доти, доки не переконаються, що наступний фільм дивитися вже немає сенсу, бо може бути тільки гірше. І добре, якщо до цього висновку кіноман приходить уже після п'ятої-шостої «серії» — тоді творці кіношного «мила» вже встигають «настригти» «зелених» і спокійно відправити своїх героїв на пенсію або в морг. Блокбастеру «Матриця» та його «батькам», схоже, пощастило менше.

      Рекламна кампанія фільму «Матриця: Революція» фактично перевершила промоушн обох попередніх стрічок, разом узятих. Але глядачі, вочевидь, уже переситилися «матричними» спецефектами: за минулий уїк-енд «Революція» зібрала аж на 45 відсотків менше грошей, ніж це вдалося в аналогічний період попередньому «Перезавантаженню». Як запевняють неупереджені експерти, уся проблема в тому, що чергова частина фільму вийшла надто швидко, і публіка ще просто не встигла «скучити» за продовженням історії.

      Щоправда, зовсім уже невдалою третю «Матрицю» не назвеш — попри те, що переважна частина критиків відгукується про це кіно вкрай негативно (як, зрештою, і про «Перезавантаження»), «революційна» серія зібрала вже 85,5 мільйона доларів. Для порівняння: другий фільм із «матричної» серії за перший тиждень прокату отримав понад 134 мільйони! Але кінокомпанія «Уорнер базерз» не впадає у відчай, адже йдеться лише про касовий збір у Сполучених Штатах, а на світовому ринку ситуація значно краща: у 109 країнах, де водночас стартувала демонстрація «Матриці: Революції», фільм загалом «нашкріб» уже понад 204 мільйони «умовних одиниць», побивши рекорд стрічки «Володар перстнів: Дві твердині» (200 «лимонів»). Щоправда, й показують її у значно більшій кількості держав... Зате в чому «Матрицям» усіх мастей точно немає рівних, так це у прибутках від продажу продукції з «кіношною» символікою: футболок, ручок, чашок тощо із зображеннями головних героїв та іншого барахла, присутнього в кадрах фільму, загалом продано вже на мільярд із гаком! І це не рахуючи темних окулярів а ля «матричні» герої, які вже стали справжнім хітом не лише звичайної, а й високої моди...