Першу чергу дніпропетровського метро було запущено ще у 1995 році, у часи прем'єрства Павла Лазаренка. І відтоді процес загальмувався. Досі у Дніпропетровську ніхто не знає, коли ж запрацює наступна станція метро.
Нещодавно призначена голова облдержадміністрації Надія Дєєва вирішила цього воза з місця зрушити досить оригінально — за рахунок зменшення удвiчi витрат на будівництво чергової лінії, яка пролягає вздовж центрального проспекту Карла Маркса, а з тим і обсягів робіт. Як? Та дуже просто. Метро нині прокладають на глибині 40—60 метрів. Фахівці стверджують, що в цьому потреби немає. Адже така глибина проектувалася, виходячи з тодішньої доктрини цивільної оборони. Насправді ж достатньо і 10—15 метрів.
У цьому глибоко переконаний і президент корпорації «Укрметротунельбуд» Володимир Петренко, якого Дєєва покликала до Дніпропетровська на допомогу. Як він стверджує, варіант мілкого залягання не лише здешевить роботи і зменшить їх обсяги, а й дозволить суттєво прискорити процес будівництва.
До того ж пан Петренко досить критично поставився і до технологій, які застосовують на прокладанні дніпропетровської підземки. Зокрема, він наголосив, що в Києві вже давно використовують залізобетонні тюбінги замість чавунних.
З принципово новими підходами планується проходити кілометр упродовж півтора-двох років.