Запах ностальгії

14.12.2005

      Не думайте, що освіжувач повітря має пахнути райськими квітами, морською хвилею чи принаймні кедровими гілками — використання нудотно-приємних ароматів для збризкування кімнат уже давно не в моді. Тепер народ  «преться» від чогось вкрай оригінального і незвичайного, і навіть те, що обраний запах буде невпинно навіювати думки про смітник чи дохлу кицьку, нікого не бентежить. Навпаки, це чудово, стверджують японські винахідники. Головне, щоб вміст флакона нагадував людині про милі серцю куточки світу, людей та ситуації, які приємно пригадати.

      Саме цього «коника» осідлала cувенірна фірма Senoya з японського міста Осака, яка  почала випуск нового парфумерного товару, повідомляє  «Лента.ru». Це освіжувач повітря із запахом «найдорожчих спогадів міського життя, завдяки якому навіть у найменшій кімнаті свого будинку ви можете відчути дух міського порту або району нетрів». Якість відтворення неповторного аромату маленької кав'ярні чи гомінкої вулиці фірма  гарантує. Особливий акцент японці роблять на назви флаконів, які мають передати картини міської реальності часів економічного занепаду, за якими досі ностальгують деякі мешканці країни. Наприклад, існує освіжувач  під назвою «Перший поцілунок на чортовому колесі в портовому районі Тенпозан» та «Запах шиї офіціантки в шинку Осаки». До речі, це японське задоволення не з дорогих: один флакон  «ностальгійного» аромату коштує 580 йен, що становить приблизно чотири з половиною долари.