У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Не думайте, що освіжувач повітря має пахнути райськими квітами, морською хвилею чи принаймні кедровими гілками — використання нудотно-приємних ароматів для збризкування кімнат уже давно не в моді. Тепер народ «преться» від чогось вкрай оригінального і незвичайного, і навіть те, що обраний запах буде невпинно навіювати думки про смітник чи дохлу кицьку, нікого не бентежить. Навпаки, це чудово, стверджують японські винахідники. Головне, щоб вміст флакона нагадував людині про милі серцю куточки світу, людей та ситуації, які приємно пригадати.
Саме цього «коника» осідлала cувенірна фірма Senoya з японського міста Осака, яка почала випуск нового парфумерного товару, повідомляє «Лента.ru». Це освіжувач повітря із запахом «найдорожчих спогадів міського життя, завдяки якому навіть у найменшій кімнаті свого будинку ви можете відчути дух міського порту або району нетрів». Якість відтворення неповторного аромату маленької кав'ярні чи гомінкої вулиці фірма гарантує. Особливий акцент японці роблять на назви флаконів, які мають передати картини міської реальності часів економічного занепаду, за якими досі ностальгують деякі мешканці країни. Наприклад, існує освіжувач під назвою «Перший поцілунок на чортовому колесі в портовому районі Тенпозан» та «Запах шиї офіціантки в шинку Осаки». До речі, це японське задоволення не з дорогих: один флакон «ностальгійного» аромату коштує 580 йен, що становить приблизно чотири з половиною долари.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>