Алібі для подружнього зрадника

11.11.2003

      Останнім часом набуває популярності бізнес із продажу зовсім незвичайного товару: хороших «легенд» для учасників позашлюбних стосунків. Спеціальні агенції вже є в Німеччині і Японії, коштують вони недешево, але чого не зробиш для домашнього спокою? Як зазначає газета «Дейлі телеграф», хороше алібі для дружини обходиться в суму порядку 160 доларів.

      Клієнти таких агентств — невірні члени подружжя, яким потрібен привід, щоб на пару днів зникнути з дому, або ж пояснення, де вони провели ніч після незапланованого «походу наліво». У деяких із цих агенцій навіть немає офісів, усі справи вони ведуть по мобільних телефонах, але тут працюють десятки співробітників — лікарів, журналістів, навіть... акторів, які за хороші гроші допоможуть зіграти потрібний спектакль.

      Найпростіше алібі — довідка про те, що чоловік провів ніч у витверезнику. Ще один дуже вигідний варіант, для більш передбачливих чоловіків, — послати по «клієнта» на машині, набитій вудками й усілякими риболовними снастями, приятеля, який нібито їде зі зрадником на річку, море чи ставок.

      Всупереч поширеній думці, ніби більшість клієнтів подібних фірм — чоловіки, керівник однієї з подібних агенцій Дмитро Петров каже, що жінки вдаються до платних «відмазок» принаймні не менше. Одна з них хотіла провести з коханцем тиждень на пляжах Туреччини — «фірма» послала їй відповідну «повістку з суду», розташованого бозна-де, нібито давати свідчення з приводу автокатастрофи, свідком якої вона буцімто була. Чоловік, нічого не підозрюючи, провів свою любку на вокзал і посадив на поїзд, з якого вона успішно вийшла на наступній станції і відправилася в аеропорт, де на неї чекав коханець. Подібних прикладів сотні й тисячі...

      На питання, чи не соромиться він своєї роботи, співрозмовник «Дейлі телеграф» Петров відповiдає: «Уявіть собі, скільки хороших людей залишилися б живими, якби моє агентство існувало за часів Отелло і Анни Кареніної!»