Цілий день iз «Надрами»

24.11.2005

      Банк «Надра» ввів у експлуатацію багатоканальний контактний центр, повідомив позавчора на прес-конференції голова правління банку Ігор Гіленко. Клієнти банку тепер можуть цілодобово оперативно отримувати консультацію трьома мовами — українською, російською, англійською. Це якісно новий, територіально незалежний рівень комунікації з клієнтами, зазначив пан Гіленко. Проект реалізовано спільно з компанією «S&T Софт-Тронік». Це, за висловом голови правління, є «сильним рішенням, яке інтегровано з діючою в банку системою управління роботи з клієнтами». Нині створено ядро цієї системи управління, яке доповнюватиметься іншими необхідними системами і має резерв для розширення.

      Створення контактного центру — лише один із напрямів стратегії розвитку цієї кредитно-фінансової установи, він підвищує рівень сервісу для зростаючої клієнтської бази і є важливим каналом продажу продуктів банку. Що ж до «S&T Софт-Тронік», то вона є провідною компанією у проектуванні і впровадженні корпоративних інформаційних систем, складних мережевих і телекомунікаційних рішень. Компанія входить до складу міжнародної корпорації S&T System Integration & Technology Distribution AG, оборот якої в минулому році становив 219 мільйонів євро.

Ганна МЕДВЕДЄВА.