«Золотий» український піарщик Руслана, яка ніколи не приховувала, що її успіх великою мірою — заслуга менеджерів, отримала днями «Золотий рінгтон». Цю нагороду було вручено вперше в історії українського шоу-бізнесу, паблішингу та контент-провайдингу за обсяги розповсюдження ліцензійних копій мелодій для мобільних телефонів на території України: після шаленої реклами на телебаченні та радіо замовлення на уривок з Dance with the wolves перевищили 15 000 офіційних замовлень. Нагадаємо, що в одній з версій цієї пісні (результат саунд-експериментів, які втілили СJ Nekrasov та проект Zebra) сольну партію виконували не звичні інструменти — гітара, сопілка тощо, — а монофонічний мобільний телефон. У квітні на цей трек зробили також мальований відеокліп. Одночасно інноваційний контент-провайдер Live! (компанія Fontel) почав ексклюзивне розповсюдження рінгтону «Танець з вовками».
Взагалі-то такі послуги — відносно нова галузь для українських музикантів. Але «в епоху спорту і синтетики» вона стає дедалі перспективнішою і, як наслідок, страждає від великого обсягу неофіційних «піратських» продажів. Водночас у Європі відрахування за авторські права (так звані «ройалті») з офіційних продажів контенту складають сьогодні вагому частину офіційного прибутку виконавців. Продюсер Руслани Олександр Ксенофонтов — за прибуток внаслідок піару: «Вручення «Золотого рінгтону» претендує на статус чи не найгеніальнішого інформаційного приводу для українського шоу-бізнесу. А все тому, що українські артисти не вміють у порівнянні з західними сусідами робити піар».
А сама Руслана, як завжди, пророчить усім сім мішків сюрпризної вовни. Наприклад, обіцяє стати ще доступнішою — цього разу як головний герой гри для мобільного: «Вже у грудні ми готуємо представити на суд європейської «мобільної» публіки інноваційний проект у галузі мультимедійних комунікацій — мобільну Java-гру цікавого формату. Усім мобільним геймерам буде надана можливість керувати у ритмі «Диких танців» образом Руслани на екрані свого телефону».