Американська Опра і «невизначена Фрося»
Попри рясні намагання тотальної адаптації зразків американської телевізійної індустрії у пострадянських країнах, всі подібні експерименти переважно закінчуються фіаско. На перший погляд причина цілком очевидна: наш потенційний споживач подібної продукції психологічно інакший, ніж споживач американський. У нас різні країни, різні потреби (зокрема й економічні), ми маємо інакше, ніж в американців, ставлення до людей, не схожих на нас. Та попри всі ці очевидні моменти, невдалі й кволенькі клони американських ток-шоу рясно плодяться на вітчизняних телевізійних теренах. І тим блідіший вигляд має адаптований вітчизняний продукт порівняно з автентичними заморськими шоу, якими нас паралельно годують різні телеканали.