Комфорт на рейках

Комфорт на рейках

Залізниця зазнає шалених збитків через те, що безкоштовно обслуговує пільговиків. Держава не повертає їй цих витрат. Минулого року сума таких збитків сягнула 1 мільярда 800 мільйонів гривень. При цьому перевезення пільговиків компенсовано лише на 23 відсотки. Такі невтішні висновки оприлюднило це відомство під час недавньої прес-конференції з нагоди Дня залізничника.Водночас витрати галузі зростають через подорожчання пального. А намагання підняти ціни на квитки у вагонах класу СВ проблеми не вирішило. У наступному році, як повідомив заступник гендиректора Укрзалізниці Микола Снітко, пасажирські квитки суттєво не подорожчають. Що ж до вантажних перевезень, то, як випливає з його слів, можливість тарифного маневрування у цьому секторі є обмеженою: у зв'язку із входженням до СОТ ці тарифи приведено у відповідність зі світовими на 90 відсотків.

«Поверніть нам Саксагань!»

«Поверніть нам Саксагань!»

Лідер фракції «Народного Союзу «Наша Україна» у Криворізькій міській раді народних депутатів Валерій Юсупов до появи нового власника на металургійному комбінаті «Криворіжсталь» поставився прагматично. «Мене насамперед цікавлять інтереси криворізької громади, — пояснив він. — Для неї ж «Криворіжсталь» — не лише найліпший друг, а й найзліший ворог».

І в Донбас не будуть паливо везти!

І в Донбас не будуть паливо везти!

Попри те, що вітчизняна вугільна галузь останніми роками дихає «на ладан», заяв про перспективи виведення її з глибокої кризи не бракувало ніколи. От і нинішній керманич Мінвуглепрому Віктор Тополов, побувавши на глибині однієї з донецьких шахт, таки теж побачив «світло» в кінці напівтемного вибою. «Мені здається, — зазначив міністр, піднявшись на-гора, — що сьогодні перспектива є більш очевидною, ніж це було два-три роки назад. До 2030 року вугільна промисловість України повинна видобувати щороку приблизно 115 мільйонів тонн товарного вугілля. Отже необхідно вдвічі збільшити рівень видобутку». Віктор Тополов переконаний, що вітчизняний вуглепром має привабливе майбутнє, оскільки більшість вугільних підприємств залишаються перспективними і рентабельними. За його словами, 80 відсотків українських шахт є цікавими для потенційних інвесторів.

Всі статті рубрики