Найсексапільніший чоловік року, який довіку розбив серце Брітні Спірз та «закадрив» Камерон Діаз (на такому переліку достоїнств можна непогано заробити), — Джастін Тімберлейк. Саме для цього, тобто для покращення свого й так вельми непоганого фінансового становища, їх і використовує. З огляду на те, що шанувальників (а особливо шанувальниць) у зіркового екс-хлопця Брітні хоч греблю гати, до його послуг звертаються найкрутіші фірми та структури Америки. Ясно ж, що продукт, який рекламує така популярна особа, одразу стане популярним. Тож не встиг поп-красунчик відспівати всі рекламні ролики, які йому замовила компанія «Макдональдз», як уже підписав новий рекламний контракт — цього разу із Національною баскетбольною асоціацією (НБА).
За умовами угоди про співпрацю, Джастін напише музику для спортивної програми американського телеканалу Ей-Бі-Сі, який висвітлює всі матчі НБА, а також стане «обличчям» рекламної кампанії цього каналу та «зірково-смугастого» баскетболу загалом. До речі, звернутися саме до Тімберлейка «національне» баскетбольне керівництво вирішило не лише через те, що популярність співака у Штатах останнім часом зростає космічними темпами, а й через те, що Джастін уже давно співпрацює з НБА — як повідомляє інтернет-сайт Music.com.ua, 22-річний музикант час від часу виконує роль спеціального кореспондента Асоціації.