У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Голлівудські знаменитості, якi останнiм часом просто божеволiють вiд нахабства всюдисущих мисливцiв за скандальним кадром, вигадали нову тактику боротьби з папарацi. Зiркам набридло постiйно перебувати пiд прицiлом об'єктива, який увiчнює абсолютно не тi картини життя, якi хотiлося б показати свiтові. Тiкаючи вiд переслiдування, можна потрапити в аварiю, та й кулаками вимахувати, вiдганяючи фотографiв вiд власної персони, — не найкращий вихiд iз ситуацiї. Тож вiдтепер знаменитостi будуть наймати співробітників спеціального охоронного агентства, якi за певний гонорар не випускатимуть із поля зору набридливих папарацi й готуватимуть для них рiзнi неприємностi, фiксуючи кожен крок нахаб, а потім розміщатимуть отримані знімки в інтернеті.
Як повідомляє сайт «Лента.ру», ідея створення такого агентства спала на гадку двом голлівудським поліцейським у відставці. Компаньйони вже розмiстили на своєму сайтi знімки «жовтих» фотографів, збентежених такою незвичною увагою, i чекають шквалу замовлень. Крім того, компанія натякає на те, що для забезпечення повного спокою своїх клієнтів її співробітники готові скористатися не менш радикальними методами нiж ті, що використовують папарацi заради сенсаційних знімків. Іншими словами, фотограф може «випадково» потрапити в аварію, на нього може несподiвано звалитися важкий предмет або його можуть надовго забрати до вiддiлку поліцiї.
Фотографи, якi заробляють на булку з маслом продажем «перчених» знімкiв зі знаменитостями, неабияк стурбованi вiдкриттям «сезону полювання» на них. А зiрки вiдверто зловтiшаються i висловлюють надiю, що такi засоби змусять папарацi вести себе гiдно.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>