У розшуку горобець хатній: кількість маленьких пташок помітно скоротилася у містах
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Коли зайдеш до «Макдональдза», то навіть із заплющеними очима відразу зрозумієш, куди потрапив. І коли відкоркуєш пляшку «Кока-Коли», то теж легко вгадаєш, чим вгамовуєш спрагу. А коли переступиш поріг магазину електроніки, то розібрати, де яка фірма, допоможуть тільки очі. Втім ніс у такому місці теж незабаром може стати в пригоді.
Команда парфумерів із Нью-Йорка на замовлення корейської компанії створила динамічну і жагучу композицію зi свіжим фруктовим запахом. Саме так відтепер пахнутиме компанія «Самсунг». Назва парфуму — Іntіmate Blue — асоціюється з синім кольором у логотипі компанії. Звісно, напахтітися новим фруктовим парфумом неможливо — аромат розпилюють поки що тільки у нью-йоркському салоні Samsung Experіence, а згодом новинка з'явиться й в інших магазинах марки. Продукція там теж продаватиметься в ароматизованих коробках із такими ж напахченими буклетами.
«Самсунг» вирішив експлуатувати носи споживачів далеко не першим. У вересні сінгапурське відділення банку UOB випустило кредитні картки із запахом. А автомобільна фірма «Кадиллак» додумалася вмонтовувати ароматизатори в сидіння. Словом, очевидна нова тенденція: бренди скоро завойовуватимуть нашу увагу не тільки своєю візуальною впізнаністю, а й через нюх.
Чи знали ви, що в нас є Українське товариство охорони птахів? >>
Леонардо Ді Капріо — один із найвидатніших акторів нашого часу. >>
Фінал Дитячого Євробачення відбувся у суботу, 16 листопада й перемогу здобула Грузія. >>
На аукціоні Sotheby's в Гонконгу картину американського експресіоніста Марка Ротко "Без назви (Жовтий і синій)" продали за 32,5 млн доларів. >>