Профілактика по-африканськи

01.10.2005

      Від послуг відомих у всьому світі літаків українського виробництва АНТК  iм. Антонова відмовляється Республіка Конго. Заборонити польоти Анів з липня наступного року вирішила конголезька влада після численних авіапригод у країнах Африки за участю повітряних суден цієї марки.

      Водночас винними в цих авіакатастрофах є не наші виробники, а авіаційні адміністрації африканських країн. Принаймні це випливає зі звернення Державного підприємства «Авіаційний науково-технічний комплекс імені О. К. Антонова» до Державіаслужби України із проханням вплинути на Авіаційні адміністрації держав Африки, насамперед Республіки Конго, аби ті вжили невідкладних заходів щодо підвищення рівня безпеки польотів та підтримки льотної придатності літаків.

      Нагадаємо, що цього року в країнах Африки трапилося аж вісім авіакатастроф за участі літаків Ан. Найбільше з них у Конго — аж шість. Конголезький Мінтранс ДРК повідомив, що після розвалу Радянського Союзу «іноді буває важко придбати запасні частини до літаків цієї марки». Водночас, як ідеться у повідомленні «УНІАН», у Конго використовуються «Антонови», яким по 20—30 років.

      Проаналізувавши авіапригоди, що сталися в Африці, на підприємстві ім. Антонова дійшли висновку, що основними причинами аварiй є грубі порушення правил і норм експлуатації повітряних суден. Зокрема перевищується максимально допустима злітна маса, перевозяться пасажири на вантажних літаках Ан-12 і Ан-26, не обладнаних для цього, виконуються польоти із порушенням метеомінімумів, і, як зазначалося вище, незаконно експлуатуються транспортні засоби, що вичерпали свій ресурс та термін служби.

      До прикладу, як ідеться у зверненні «антонівців», вантажний літак Ан-26, що розбився 11 вересня 2005 р., не мав права літати з 1 березня 2003 р, а на ньому ще й перевозили пасажирів. А військово-транспортний літак Ан-12, який упав 8 січня 2005 р., не тільки не мав посвідчення на експлуатацію з 1999 року, а й не був призначений для роботи на цивільних повітряних лініях.

      АНТК ім. О. К. Антонова нагадує, що воно відоме у світі як розробник нових зразків авіаційної техніки, розрахованої на експлуатацію у найважчих умовах. Упродовж десятків років літаки марки Ан успішно літають у різних країнах світу. Сьогодні більш як 6800 літаків Ан надійно працюють у 62 країнах на всіх континентах планети.

  • Волевиявлення невільних

    Вибори на окупованих територіях Донецької та Луганської областей іще навіть не почалися, а ексцеси довкола них уже тривають. Минулої п’ятниці активісти та симпатики полку «Азов» влаштували під стінами Верховної Ради ціле фаєр-шоу, погрожуючи розігнати парламент, якщо вибори (а відповідно, і легітимізація самопроголошених «республік») усе-таки відбудуться. >>

  • Євробачення-2017. Показує гривня-ТБ

    Блискуча перемога Джамали, окрім усього іншого, означає й потребу прийняти наступний конкурс у Києві. Втім це може бути й інше українське місто. Пропозиція організувати Євробачення-2017 у Криму, звісно, звучить вельми привабливо, але будьмо реалістами. >>

  • Так минають прем’єри

    Недавня відставка Арсенія Яценюка була довгим та болісним процесом. Але найбільш прикрим є не це. А те, що Яценюк пішов примусово-добровільно: не тоді, коли відчув, що настав його час, а тоді, коли його підштовхнули до цього чисельні й заплутані «договорняки» на найвищому рівні. >>

  • Термоядерні промені чучхе

    Випробування Північною Кореєю водневої бомби запускає цілий ланцюг асоціативних роздумів. Передусім про те, чи є ефективним договір про нерозповсюдження ядерної зброї (ДНЯЗ)? А також про те, чому ті, хто грає за правилами (як Україна), опиняються у програші, тоді як ті, хто правила порушує (як КНДР) отримують можливість говорити зі світом iз позиції сили? >>

  • Богдан Гаврилишин: Неефективність уряду виснажує Україну

    Богдан Гаврилишин — засновник благодійного фонду свого імені, який сприяє становленню людей нової генерації (стипендії, гранти, стажування), член Римського клубу (міжнародна організація, в яку входять представники політичної та економічної еліти 30 країн світу), директор Міжнародного інституту менеджменту МІМ-Женева, фундатор економічного форуму в Давосі, учасник Ініціативної групи «Першого грудня». >>

  • Де шукати щастя?

    Згідно з оприлюдненим 16 березня у Римі звітом ООН World Happiness Index 2016 («Індекс рівня щастя у світі-2016»), Україна посіла 123-тє місце з охоплених дослідженням 156 країн світу. Нашими сусідами по «щастю», чи радше «нещастю», є африканські країни Кенія (122-ге місце) та Гана і Конго (124-те і 125-те місця). >>