Якщо, звичайно, Київ дасть згоду на передачу з державної у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст області пакета акцій ЗАТ «Луцьке авіапідприємство» (70,42%) з метою відновлення його роботи. Принаймні свою згоду на це дали депутати Волинської облради. Та відомо, що столиця не дуже поспішає це робити, бо навіть магазин «Наочні посібники» вже три роки область безуспішно просить передати у власність територіальних громад, а тут — цілий аеропорт. Та є надія, що серйозний інвестиційний проект вартістю 12 мільйонів доларів (з окупністю протягом 7 років) стане переконливим аргументом для урядовців.
Луцький аеропорт після багаторічного занепаду старіє, і після судових процесів, розпродажу майна і фактичного банкрутства з'явився реальний шанс його реанімувати. Хоча б для того, що прикордонна область, маючи серйозні інвестиційні плани та програми, повинна мати й повітряні ворота. Бо іноземним інвесторам, які тут працюють, врешті-решт набридне прилітати до Львова і приїздити до Луцька на авто.
Поки волиняни шукали спосіб порятунку свого аеропорту, з Києва надійшла малоприємна новина про те, що ліквідовують Луцьку службу повітряного обслуговування. Цю інформацію підтвердив голова облдержадміністрації Володимир Бондар, якому в Міністерстві транспорту повідомили: як тільки в Луцьку відновлять хоча б один регулярний рейс, служба відновить свою роботу. А перші літаки Луцьк зможе прийняти вже до кінця року, якщо, звичайно, запрацює інвестиційна програма.
Волинь.