«5 канал», як і завше, задніх не пасе. В новому сезоні глядачів обіцяють потішити новими програмами. У вересні вийде проект Єгора Соболєва «Чи на 5?», у планах — два авторських проекти Святослава Цеголка, а також нові різнопланові проекти Володимира Ар'єва.
Генеральний продюсер «5-го каналу» Юрій Стець не виключає появу нових облич і збільшення хронометражу основних випусків новин. Для інтелектуалів готуються нові культурологічні проекти у новиннєвому форматі, які на замовлення каналу виготовлятимуть продакшн-студії.
І нарешті, враховуючи побажання глядачів, з вересня «Грошова злива» на каналі вщухне.
До того ж «5-й канал» оновлює «одяг». За словами головного дизайнера Олега Сидоренка, курс було взято передусім на «досягнення максимальної динаміки та максимальної інформативності». У кольоровій гамі дизайнери дещо відійшли від синьо-білої палітри й представили в заставках усі кольори інформаційних передач каналу: «Часу новин», «Бізнес-часу», «Часу спорту» та інших.
Між програмами з'являться також короткі заставки в рамках окремого проекту — «Життя як воно є». (За характеристикою О. Сидоренка, «місцями — це достатньо жорсткий стьоб»).
— Стосовно змін рекламних заставок, то подібного, як мені здається, ще ніхто не робив, — додає дизайнер каналу.
(За матеріалами прес-служби
«5-го каналу»).