Більше доларів — прозорих і чесних

Більше доларів — прозорих і чесних

Вересневі завдання уряду не вичерпуються регуляторною та комунальною реформами. Так само до 1 вересня Президент доручив урядові провести повний аналіз діяльності вільних економічних зон (ВЕЗ) і знайти компенсатори для тих інвесторів, які чесно працювали в цих зонах, але разом з іншими бізнесменами були позбавлені пільгового оподаткування. Хоча, чесно кажучи, до інвестиційного буму ці ВЕЗ та ТПР (території пріоритетного розвитку) в Україні не привели. За даними Анатолія Кінаха, впродовж чотирнадцяти років незалежності сума іноземних інвестицій, що припадають на одного українця, становила 186 доларів США. За його словами, такий рівень інвестицій «неприпустимо низький». Однак, схоже, уряд вирішив «перепросити» ВЕЗ і ТПР. У Кабміні працює робоча група з вивчення проблем ВЕЗ і ТПР. Вона, за словами віце-прем'єра, здебільшого займається тим, що шукає способи, як зменшити негативні наслідки скасування особливих умов їх діяльності. Більше того, уряд у вересні представить на розгляд перламенту законопроект про вдосконалення діяльності одинадцяти ВЕЗ і дев'яти ТПР, які сьогодні працюють у країні.

Не задекларувала — віддай?

Не задекларувала — віддай?

Під час митного оформлення двох пасажирів, що їхали до Москви, працівники Бориспільської митниці знайшли в портфелі та кишенях одягу громадянина Німеччини незадекларовані три тисячі доларів США та 1990 гонконзьких доларів. Таке порушення є дуже поширеним. Причина — незнання правил проходження митного контролю в «зеленому коридорі».

Любиш літати — люби й крила ладнати

Любиш літати — люби й крила ладнати

Приміряти доктрину «Відкритого неба», яку сповідують у Європейському Союзі, до практики повітряних сполучень в Україні — справа невдячна. «У нашій країні лише чотири авіакомпанії, які виконують масштабні рейси. Вони й забезпечують увесь рівень зростання повітряних мереж», — стверджує директор департаменту Державної авіаційної служби Віктор Земников. Мабуть, не є новиною для українців той факт, що жодна вітчизняна авіакомпанія не може конкурувати з компаніями інших країн. Викликає подив і те, що в нашій країні ніколи не створювалися норми догляду за системою польотів. Та й нині ці норми залишаються лише в ілюзорних планах. Усі ці малопривабливі сторони вітчизняної авіації були предметом обговорення «круглого столу», що проходив днями в Міжнародному центрі перспективних досліджень.

Всі статті рубрики