Не минуло й двох тижнів після «качки» іспанської газети «Еральдо де Арагон» про те, що у крові загиблих пілотів Як-42 знайшли алкоголь (цю інформацію вже спростувала українська сторона), як з'являється нова сенсація. Вже інше місцеве видання — впливова газета «Ель Паіс» — опублікувало висновки експертів із аеронавігації зі служби цивільної авіації Іспанії: «У баках українського літака не було достатньо палива, щоб приземлитися на резервному аеродромі. Експерти стверджують в інтерв'ю «Ель Паіс»: Як-42 був настільки перевантажений, що замість необхідних 18,5 тонни пального мав на борту 17,2 тонни, повідомляють РІА «Новости».
Щоправда, міністерство оборони Іспанії повторює офіційну версію причин катастрофи у Туреччині — «людський» фактор, а не нестача пального. Проте, як і минулого разу, Укравіатранс не поспішає спростовувати закиди іспанців (напевно, чекає, поки вітчизняні журналісти піднімуть «бучу», за що й будуть присоромлені). Дивує повільність та інертність наших фахівців: чому українські авіатори дізнаються про все останніми й оприлюднюють свою позицію, лише коли поширена інформація загрожує авторитету українських льотчиків? В Укравіатрансі «УМ» сказали, що нічого не чули з приводу закидів іспанців (хоч уже весь світ почув!) і не готові давати коментарі. При цьому зауважили, що «у разі необхідності організують ще один брифінг для спростування і цієї інформації». Напевно, вже після того, як українські журналісти про це напишуть.
Прес-менеджер компанії «Українські Середземноморські лінії», якій належав літак, Тетяна Гненна повідомила «УМ», що нова інформація, як і та, яку іспанці оприлюднили щодо «алкогольних» знахідок у крові наших пілотів, — офіційно не підтверджена. «Навіть теоретично це нереально, — говорить фахівець. — Літак, у якого не вистачає пального, просто не випустили б у небо».