«Гріхи» підвищують популярність

05.08.2005
«Гріхи» підвищують популярність

      Не встигли шанувальники режисерських талантів Роберта Родрігеса i Квентіна Тарантіно, а також жорсткого кіно у їхньому стилі насолодитися моторошним «Містом гріхів», як творці цієї стрічки почали знімати продовження. Власне, Родрігес пообіцяв появу «Міста гріхів-2», а то й «-3» одразу після виходу в прокат першої частини, але тоді в його планах було розпочати зйомки десь у лютому наступного року. Очевидно, процес прискорили кiномани, захоплені вельми життєвим перенесенням на екран коміксів Френка Міллера.

      Про це в інтерв'ю журналу OK! розповіла одна із зірок (хоча не-зірок там фактично й немає, хіба що мега-зірки) фільму, виконавиця ролі офіціантки Бріттані Мерфі. Актриса, яка, незважаючи на наявність у кар'єрному арсеналі кількох головних ролей у досить розкручених стрічках на кшталт «Молодят», до того нічим видатним не відзначилася, просто в захваті від перспективи знову засвітитися в «Місті гріхів». «Це грандіозний, просто надзвичайний і дуже несподіваний з художньої точки зору проект, — вважає Бріттані, — і я страшенно щаслива від того, що знову працюватиму з Родрігесом та його командою!».

      Прем'єра сіквела призначена на наступне літо, і міс Мерфі вже, очевидно, потирає свої маленькі ручки від задоволення, що потрапила в цей проект. Ще б пак, адже навіть після відносно невеликої ролі у першому «Місті» її популярність стрімко злетіла вгору. А це корисно не тільки у плані потенційного збільшення режисерських пропозицій, а й для підвищення матеріального добробуту. Адже тепер до 27-річної Бріттані значно частіше звертаються різні відомі фірми з проханням стати «обличчям» їхньої продукції.

      Наразі актриса зупинилася на контракті зі знаменитою маркою джинсів «Джордаш». «Ми обрали саме міс Мерфі, тому що вона — ідеальне втілення нового стилю «Джордаш», — пояснює президент компанії Ліз Берлінджер. — Бріттані наділена і зовнішністю класичної красуні, й індивідуальним відчуттям стилю. Досить лише на неї глянути — і ви одразу це збагнете».

            Перевірити, чи це справді так, в Америці та Європі (як в Україні — хтозна) можна буде з 1 вересня, коли стартує нова рекламна кампанія за участю Бріттані.