Хто носить фірму «Адідас», тому і «Рібок» трохи дасть

05.08.2005

      Керівництво відомої німецької фірми — виробника спортивного одягу «Адідас» (її повна офіційна назва — Adidas-Salomon AG) — повідомило позавчора про придбання свого ринкового суперника, американської компанії «Рібок». Вартість контракту становить 3,1 млрд. євро, інформує «Рейтер». За кожну акцію «Рібока» німці заплатять по 59 доларів, але перед тим свою згоду на остаточну реалізацію такої угоди повинні дати акціонери та відповідні антимонопольні органи. Акціонери мають погодитися, адже 59 «зелених» за акцію — це на 34 відсотки більше за ціну, яку давали за акцію «Рібока» на американських біржах у вівторок.

      Після злиття двох фірм вироби «Рібока» будуть і надалі продаватися під теперішньою торговельною маркою, а штаб-квартира компанії залишиться у місті Кантон, штат Массачусетс. Керівництво «Адідасу» запевнило, що злиття двох гігантів не спричинить скорочення робочих місць чи якихось суттєвих реформ.

      Баварська фірма з трьома смужками на емблемі купує заокеанського конкурента з метою закріпитися на американському ринку, який на 20 відсотків контролює «Рібок», і таким чином подолати свого головного суперника — фірму «Найк». Наразі саме « Найк» є першим у світі виробником спортивного взуття та одягу — 13,7 млрд. доларів річних продаж. «Адідас» та «Рібок» — друга й третя компанії світового рейтингу — у 2004 році реалізували товарів разом на 9 млрд.