Переправа, переправа — берег лівий, берег правий

28.07.2005

      Термінової реконструкції потребує дамба Кременчуцького водосховища, а також міст через Дніпро в районі Черкас. Позаяк збудовано все це було 43 роки тому і, звісно, тоді ніхто не передбачав щоденного потоку транспорту в 6—7 тисяч автомобілів, як це є тепер. Фахівці стверджують, що таке навантаження не додає старенькому мосту «здоров'я». І щоб, не дай Боже, не трапилося технологічної катастрофи на цій важливій та стратегічній «переправі», яка єднає область із Лівобережжям, черкаська влада прийняла рішення взятися за ремонтні роботи на дамбі.

      За попередніми підрахунками, котрі для облдержадміністрації підготувала Служба автомобільних шляхів Черкащини, на вирішення цієї проблеми потрібно 1 мільярд 770 мільйонів гривень. Це 10 річних бюджетів міста Черкаси, тому самотужки осилити такі капіталовкладення Шевченків край не зможе. За словами заступника голови Черкаської облдержадміністрації Володимира Космина, керівництво Державної служби автомобільних доріг України вже побувало в Черкаській області й на власні очі пересвідчилося, що дамба через Кременчуцьке водосховище та міст через Дніпро справді потребують реконструкції. Отож кошти на ремонтні роботи з державного бюджету обіцяють виділяти. З цього приводу черкаська влада буде звертатися і до Президента Віктора Ющенка.

      За словами Олександра Черевка, голови Черкаської облдержадміністрації, спершу планується відремонтувати та розширити міст через річку Вільшанку, реконструювати об'їзну трасу через Канів, а вже потім розпочнеться розширення дамби та будівництво нового мосту.