Олександр Шапіро обіцяє недепресивний листопад
У вівторок зранку в суші-барі «Яппі» український режисер Олександр Шапіро знімав останні кадри своєї нової картини «Хепі піпл». Фактично зйомочний період уже закінчився, але в останній момент групі привалив хороший продакт плейсмент (розміщення бренду, торгової марки, продукту у фільмах). Із розмов з рекламниками вдалося дізнатися, що нібито в картині згодилися засвітитися (заплативши хороші гроші, звичайно) і автомобілі «Мазаретті», і розважальний центр «Баттерфляй-Ультрамарин», і ось суші-бар «Яппі». Олександр Шапіро вважає, що урбаністичне кіно взагалі чудово надається для продакт плейсменту, але головне в кіно — не що, а як.