Біжи, голий Бобе, біжи:

12.07.2005
Біжи, голий Бобе, біжи:

Поперед машин біг голий журналіст Боб Маккензі, який «відпрацьовував» програне парі. (Фото РЕЙТЕР.)

      «Гран-прі Великої Британії» заздалегідь розглядалося як протистояння двох команд — «Рено» і «Макларена». Причому лідер «королівських перегонів» Фернандо Алонсо напередодні попереджав, що траса Сильверстоуна найгірша для французьких болідів, хоча це й не завадило йому виграти кваліфікацію. Особливої окраси стотисячним трибунам додали плакати і футболки, які роздавали усім бажаючим, зі змістом: «Макларен» переміг», «Біжи, Бобе!». Вони стосувалися журналіста «Дейлі експрес» Боба Маккензі, який минулого року пообіцяв пробігти голим коло у Сильверстоуні (5141 метр), якщо «Макларен» виграє бодай один етап у 2004 році. «Стайня» Рона Денніса це зробила в Бельгії, тож тепер усі чекали від представника бульварного видання подвигу в стилі «ню». Маккензі дотримав слова і розігрів публіку, пробігши цю дистанцію за 35 хвилин. Своє тіло він розфарбував у кольори улюбленої команди, і та... ще раз перемогла!

      Натхненний «Макларен» узяв на подіумі відразу два місьця. Як розповість після фінішу Хуан-Пабло Монтойя, йому важко було після кваліфікації розраховувати на гарну стартову позицію, але він ризикнув виграти гонку саме на старті. Колумбієць каже, що знав: Алонсо не буде чинити особливого спротиву, щоб уберегти машину. Тож Монтойя ризикнув поборотися за позицію вже в другому повороті. Створити серйозну перевагу не вдалося, але «Макларен» розробив чудову стратегію з піт-стопами, тоді як Фернандо Алонсо із «Рено» потрапив у трафік. У результаті Хуан-Пабло Монтойя зовні без проблем виграв п'яті перегони у кар'єрі і перші — у складі британської команди. «Це дуже приємна перемога, тим більше що мій партнер по «Макларену» Кімі Райкконен фінішував третім, і ми відчутно скоротили відставання від лідерів у Кубку конструкторів», — резюмував щасливий переможець після бризок шампанського.

      Що стосується Райкконена, то він може бути задоволеним, оскільки потрапив у призери з 12-го (!) місця у кваліфікації, на яке його відкинула заміна двигуна. Але фін, очевидно, прагне більшого: «Цього року випереджати стало складніше — у перегонах я був швидшим за багатьох на прямій, але не міг підібратися ближче у швидких поворотах. Я зробив усе, що міг, але хотілося, щоб команда покращила двигун. Якщо ми хочемо боротися за чемпіонство, то штрафів із втратою десяти місць на старті припускатися не можна».

      Як не дивно, але зі стратегічних міркувань цілком задоволеним залишився і Фернандо Алонсо, якому чимало статистів заважали по-справжньому атакувати Монтойю: «Друге місце і ще два очки переваги над Кімі в чемпіонаті — про це перед початком уїк-енду можна було лише мріяти».

 

ТАБЛО

      Чемпіонат світу. 11-й етап. «Гран-прі Великої Британії». Траса «Сильверстоун».

      Залікова вісімка: 1. Монтойя («Макларен») — 1:24.29,588; 2. Алонсо («Рено») — +2,739. 3. Райкконен («Макларен») — +14,436; 4. Фізікелла («Рено») — + 17,914; 5. Баттон (БАР) —+ 40, 264; 6. М.Шумахер («Феррарі») — +1.15,322; 7. Баррікелло («Феррарі») — +1.16,567; 8. Р.Шумахер («Тойота») — +1.19,212.

      Загальний залік: Алонсо — 77, Райкконен — 51, М. Шумахер — 43, Баррікелло, Труллі — 31, Монтойя — 26, Фізікелла, Хайдфельд — 25, Р. Шумахер — 23, Уеббер — 22, Култхард — 17...

      Кубок конструкторів: «Рено» — 102, «Макларен» — 87, «Феррарі» — 74, «Тойота» — 54, «Уїльямс» — 47, «Ред булл»  22, «Заубер» — 13, «Джордан» — 11, БАР — 9, «Мінарді» — 7.