Сім концертів протягом чотирьох днів — це нібито не так уже й багато. Однак принаймні три причини дають підстави вважати хор-фест непересічною подією музичного життя України.
Перше — це рівень фестивалю. Тут ніколи не буває прохідних концертів, «відчіпних» виконань або ж випадкових учасників. Так і цього року: іноземним гостем «Золотоверхого» став унікальний колектив з Грузії — керований професором Шалвою Мосідзе жіночий хор м. Горі. Світ звик до чоловічого грузинського співу, традиція якого сягає глибини тисячоліть (на минулорічному хор-фесті слухачі мали нагоду насолоджуватись досконалим мистецтвом ансамблю «Руставі»). Натомість грузинські жінки, які співають, — це продукт найновіших часів. Чи не тому особливий акцент у київській програмі колективу зроблено саме на творах сучасних грузинських авторів — Йосеба Кечакмадзе, Мераба Гагнідзе, Маки Вірсаладзе, Звіала Болквадзе? Українські учасники «Золотоверхого» — також найвищої мистецької проби: це, зокрема, хор «Кредо» під орудою Богдана Пліша (щойно цей колектив став володарем головної нагороди Міжнародного фестивалю музики церковної у м. Хайнувка у Польщі); новостворений камерний чоловічий хор «Браво», очолюваний Романом Будзяком; відомі хорові колективи з Донецька (лауреат премії С. Прокоф'єва камерний хор тамтешньої музичної академії) та Дніпропетровська (камерний хор Дніпропетровської філармонії). Звичайно ж, у хор-фесті беруть участь його постійні учасники — добре відомі шанувальникам хор «Павана», капела ім. Ревуцького та засновник хорового свята — славетний академічний муніципальний хор «Київ».
Друга причина вважати хор-фест ключовою подією хорового життя України — це унікальність пропонованих «Золотоверхим Києвом» програм. Цьогорічними родзинками стануть: антифонне виконання Літургії св. Іоанна Златоустого у Трапезній церкві Києво-Печерської лаври, авторський вечір тріумфатора композиторського конкурсу «Духовні псалми» Ганни Гаврилець та відродження традиції чоловічого співу — виконання Божественної літургії Романа та Богдана Дроздів у монастирі отців Василіан св. Василія Великого, що на Вознесенському узвозі. Кожна з названих програм оригінальна по-своєму. Так, антифонне виконання Літургії Леонтовича ніби занурює слухача в особливий звуковий простір (чотири хори розташовані хрестоподібно, а слухачі перебувають всередині цього уявного хреста). Програма Ганни Гаврилець «До Тебе підношу я, Господи, душу мою» складається як з відомих творів, так і з композицій, написаних спеціально до нинішнього хор-фесту, з опусів духовних та фольклорних.
Нарешті, третьою ознакою унікальності хор-фесту є його демократизм. Усі концерти у храмах Києва та в Будинку вчителя — безкоштовні. Кожен бажаючий має змогу долучитись до прекрасного мистецтва хорового співу, що є окрасою нашої національної культури.