Концепцію цього дійства можна було б означити відомим «Усі ми родом з дитинства». Якби не той очевидний факт, що дитинство кожен із нас мав своє, неповторне. Дитинство Мирослави Которович минуло у супроводі скрипки. Вона звучала соло і в оркестрі, на репетиціях і в престижних концерних залах, удома і в музичній школі... Якщо для театральних дітей частиною дитинства був запах лаштунків, то донька відомого скрипаля Богодара Которовича росла під звуки скрипки. І, напевне, вже тоді мріяла стали великою скрипалькою...
Про свої дитячі сподівання пані Которович згадала, готуючи власний мистецький проект «Намисто з дитячих мрій», на який усіх бажаючих запрошує 7 червня (Колонний зал Національної філармонії). Скрипалька планує трішки «відмотати» час і ніби співставити те, про що мріялось, з тим, що здійснилося.
У програмі «Намиста з дитячих мрій» — «Дитяча симфонія» Леопольда Моцарта, відомого педагога та скрипаля, батька Амадеуса Моцарта. В партитурі цього твору є спеціально передбачені місця для «соло» шумових дитячих іграшок, а задум деяких частин твору просто наочно імітує репетицію оркестрику маленьких музикантів-початківців. Під елегантною орудою першої скрипки Мирослави Которович прозвучить і гротескове «Вітальне рондо» класика XX сторіччя Альфреда Шнітке — такий собі інтер'єр барочного палацу оком спостерігача епохи урбанізації. Ритми сьогодення, лірику і навіть драйв симфонічних балад рок-груп 1970-х передасть Балада сучасного італійського композитора Джовані Солліма.
Разом із Мирославою Которович на сцену вийдуть скрипаль Вадим Борисов (концертмейстер Київського камерного оркестру та оркестру Національної філармонії) та відомий альтист, лауреат міжнародних конкурсів Олександра Лагоша, музиканти оркестру «Київські солісти». Проект «Намисто з дитячих мрій» матиме й інші мистецькі складові: глядачі зможуть познайомитися з новинками від дизайнера Вікторії Гресь (деталі костюмів музикантів) та побачити, яку концепцію музичного дійства запропонує цього разу режисер Василь Вовкун.