Молоді і гламурні

04.06.2005
Молоді і гламурні

Юля Дюа i її iдеальна сукня для «Coсa-cola-Light». (Фото Володимира СТАДНИКА.)

      Попередні акції молодіжних «Сезонів моди», нашого завтрашнього резерву, надії і тому подібне зазвичай відбувалися у відповідних, естетично адаптованих до молодіжної культури, місцях. VI  Національний конкурс молодих дизайнерів одягу «Сезони моди — майбутнє в стилі Light» пройшов у «гламурному» місці — концерт-холі Freedom. Буржуазно одягнені світські левиці і трохи недбало — леви сиділи на м'яких комфортних диванчиках, потягували коктейлі і позували фотографам. Журі на чолі з головою (у піджаку кольору морської хвилі)  Сергієм Бизовим отримало найкрутіший столик по центру. Але місце-форма цього разу чудово збіглося з одягом-змістом, бо актуальні тренди сьогодення якраз всуціль гламурні, підкреслено жіночні, кокетливі, і це відбилося навіть на колекціях зазвичай революційно і контркультурно налаштованих молодих дизайнерів. Не сподівалася побачити такої рожевої одностайності...

      Оскільки шоу «Сезони моди — майбутнє в стилі Light» транслювалося в прямому ефірі на М1, то почали вчасно — хвилина в хвилину, і це ще один шок від акції: покази відбувалися динамічно, синхронізація дотримувалася посекундно, підводки ведучих — фронтмена «Тартака» Сашка Положинського і ведучої каналу М1 Валентини Хамайко — лаконічними, хореографічні номери видовищними, а привітання членів журі стислими.

      Старші товариші конкурсантів відзначили високий рівень усіх колекцій, мені ж, чи тому що столики преси були збоку і деталі я розгледіти просто не могла, — тільки силуети і кольори, чи завдяки сліпому слідуванню світовим трендам, 13 із 19 колекцій здалися дуже схожими одна на одну. А колекція Надії Бичек викликала асоціації із творчістю Вiктора Анісімова. Якщо говорити про тенденції, то в колекціях було багато чорно-білих поєднань, акцент на плечах — хутряні еполети, рукави-ліхтарики, лампаси, рюші, багато комірів-стійок, пелерини, широкі, великі коміри — як традиційні, наприклад, матроські — як у Галини Бондаренко (колекція №9), так і довільно фантазійні, як у Світлани Зозулі (колекція 13), подекуди ще залишаються атласні стрічки як контрастний елемент костюму, об'єм (колекція Юлії Долинної). Крім 19 авторських колекцій, невеликих — 5 одиниць, бонусною 20-ю була збірна колекція на тему офіційного партнера молодіжних «Сезонів» — «Coca-Cola Light». 19 спеціально створених суконь у сіро-червоній (колір пляшки, якщо ви забули) гамі, з аксесуарами, з ведучими М1 у ролі моделей представили учасники на суд партнера, а спеціальну премію, що в майбутньому допоможе створити колекцію для участі в «Сезонах моди» (дефіле «Нові імена») від «Coca-Cola Light» отримала учасниця з Дніпропетровська Юля Дюа, яка найкраще відобразила «Легкий смак спокуси». Третю премію і право на fashion-story в журналі «Сезони моди» отримала киянка Ксенія Марченко. Друге місце і путівку на «Русский силуэт» отримала Катерина Черниш за колекцію «Райська птаха Алконост» за мотивами російського костюму центральних та південних регіонів. Росіянам має сподобатись. А гран-прі і грошову підтримку для створення власного бізнесу абсолютно справедливо повезуть до Львова студентки останнього курсу Львівської академії мистецтв Оляна Молчанова та Уляна Чава, які показали і молодіжну, і трендову, і креативну колекцію, в якій поєднуються сучасні тканини в клітинку, смужку, тафта, оксамит, народні автентичні тканини і вишивка. Це такий інтелектуальний шик, який можна довго роздивлятися, але сподобався він усім і одразу.

      Другий партнер акції підписав контракт із Ганною Бондаренко на створення 100 модних «мобільних» аксесуарів».

      Які ж висновки ми винесли з Freedom разом із сріблястою пляшкою і купою глянцевих журналів? Молоді стартують дуже професійно, може, трохи закомерційно, але в невизнаних геніях їм навряд чи вдасться походити. Отже, ми за них спокійні — все у них в майбутньому буде Light.