Всесвіт завмер

28.05.2005
Всесвіт завмер

Учасницi працюють.

      До того моменту, коли ми дізнаємося ім'я найпрекраснішої дівчини Всесвіту зразка 2005 року, залишаються лічені дні: фінал конкурсу «Міс Всесвіт-2005» призначений на 31 травня. Власне, сам конкурс, який цього року проходить у Таїланді, триває вже два тижні. Адже до фіналу, що відбувається більше «для картинки», ніж для визначення фактично відомих на той час журі переможниць, «міскам» із різних країн треба багато встигнути. Поспілкуватися із суворими суддями, аби ті склали думку не лише про їхню красу, а й про розум та характер, вивчити хореографічні номери й послідовність виходів на сцену, провести кілька попередніх конкурсів — на найкращі вбрання, купальник, талант тощо. Ну і, звісно, посприяти промоушену заходу, позуючи фотографам на пляжах, у басейні, під час екскурсій, у ресторанах і на танцмайданчиках. Ці знімки потім розходяться по всьому світі, агітуючи потенційних телеглядачів втупитися в телевізори.

      Щоправда, цього року фотографування замість допомогти організаторам конкурсу ледве не стало причиною його закриття. Коли побожні буддисти-тайці побачили знімок із напівоголеними (в купальниках) кралями, які сидять на тлі однієї з найголовніших буддійських святинь — храму Ван Арун, та ще й напередодні релігійного свята, то вибухнули праведним гнівом. По всій країні проходили демонстрації з вимогою скасувати конкурс і вигнати його учасниць iз країни втришия. Звісно, організатори «Міс Всесвіт» одразу заявили, що храм потрапив у кадр випадково, і зрештою скандал зам'яли. Не без допомоги прем'єр-міністра Таїланду Таксіна Шинаватри, який умовляв співвітчизників пробачити необачним іноземцям бодай заради добробуту власної країни. Адже після цунамі Тай переживає далеко не найкращі часи — туристи бояться їхати в небезпечний регіон, і бюджет держави зазнає значних збитків, а конкурс поповнить державну скарбницю щонайменше на 80 мільйонів доларів. До речі, квитки на фінал не такі вже й дорогі — максимальна ціна 125 доларів. Значно менше, ніж на наше «Євробачення».

      Щодо головних фавориток, то наразі ними вважаються «Міс Пуерто-Рико» Синтія Оллаварія, «Міс Венесуела» Моніка Спіар і, що приємно, «Міс Ізраїль». Приємно, бо Єлена Ральф переїхала до Землі Обіцяної тільки три роки тому, а до того жила в Україні, де й народилася. Так що раптом наша офіційна представниця Юлія Чернишова «пролетить», а Єлена проб'ється до фіналу, можна буде повболівати за неї.

      До слова, хоча перевірити цю інформацію тепер досить складно, але ходять чутки, що заявка на участь Юлії Чернишової у «Міс Всесвіт-2005» від нашої країни була подана ще до проведення конкурсу «Міс Україна». Якщо це й справді так, то очевидно, що в національному фіналі знову були якісь махінації-фальсифікації. Чи не тому, бува, так здивувалася волинянка Юлія Пінчук, коли переможницею українського конкурсу краси оголосили саме її, а не 18-рiчну київську студентку Чернишову? Остання, хоч і зі сльозами на очах, стала віце-міс, а панна Пінчук представлятиме Україну на конкурсі «Міс світу». Та зрештою, як би там не було, у вівторок ми триматимемо за Юлю кулаки і сподіватимемося, що цього року українка принаймні вийде у фінал.

      А у Бангкоку тим часом підготовка до головної події року кипить. Позавчора стало відоме ім'я переможниці конкурсу в національних костюмах: його виграла «Міс Таїланд», 22-річна Чанапорн Росджан. Очевидно, таким чином журі вирішило віддячити її батьківщині за гостинність, оскільки костюм у Росджан був не найбільш вражаючим з усіх, хоча й коштував 25 тисяч доларів (включно із золотим поясом), а шили його майже 11 місяців. Визначилося журі й із «Міс фото» — найфотогенічнішою красунею була визнана 23-річна «Міс Канада» Наталя Глєбова. За яку, вочевидь, палко вболіватимуть ще й росіяни, оскільки Наталка — уродженка Туапсе.

        Загалом же в конкурсі беруть участь представниці 81 країни, членом журi вперше буде українка — модель Саша Нiколаєнко, а спостерігатимуть за дійством по телебаченню сотні мільйонів глядачів із 170 держав. До речі, прагнучи підтримати Таїланд, організатори конкурсу надали країні право на 10-хвилинну безкоштовну рекламу туристичних послуг і цікавинок.