Голосування у півфіналі відбувалося у два способи: можна було відсилати СМС або телефонувати. Якщо ви відсилали повідомлення з мобільного оператора Life :), то за своєчасну доставку цього месиджа, а також загалом усіх, які відсилалися з телефонних номерів цього оператора, відповідав мобільний оператор Life :). Те ж саме — з усіма іншими компаніями стільникового зв'язку. Якщо ж ви телефонували з міського номера, то за зарахування голосу відповідали «УТЕЛ» та «Укртелеком».
Обробкою усіх прийнятих голосів від українських «виборців» займався контент-провайдер (компанія, яка надає додаткові послуги мобільним абонентам) «Фонтел». Він, у свою чергу, передав всі наші голоси у німецьку компанію Digame (дочірня компанія Deutsche Telekom), яка відповідала за підсумкові результати голосування по всіх країнах-учасницях пісенного конкурсу. Підсумкова інформація про переможців півфіналу розсилалася зворотним шляхом — до контент-провайдерів.
Як повідомили «УМ» у компанії «Київстар», усі голоси, що надійшли від українців з номерів цього мобільного оператора, були передані у «Фонтел». Можливе незарахування СМС чи дзвінків, на думку менеджера зі зв'язків зі ЗМІ «Київстару» Віктора Гоцуленка, могло бути тільки за умови надходження їх до початку чи після закінчення офіційного голосування.