На fashion-paradе протеже Філіппа Кіркорова Анжеліка Агурбаш вимагала окремої гримерки, Роман Калин із групи «Гринджоли» не помістився у 60-й розмір костюма від Гапчука, а найбільше оплесків у ролі моделі відхопив кіпріот Констандінос Крістофоров у одязі від Залевського.
У перелік нематеріальної і матеріальної культури України, за яку не соромно перед іноземцями, організатори «Євробачення» вирішили включити й українську моду — і мода хороша, і представляти її навчилися добре. Офіційно fashion-paradе представляв журнал «Сезони моди», а оскільки видавці журналу, вони ж організатори однойменного тижня прет-а-порте в Україні, славляться ще й своїми after-party(по-нашому — заключними вечірками), то українське відкриття «Євробачення» вирішили закінчити ударним дефіле. За нашою інформацією, спочатку планували цілий модний день — із шоу перукарів, промисловими і дизайнерськими колекціями, коли організатори співставили дебет із кредитом, виявилося, що бажання з можливостями не збігаються, тож вирішили обмежитися показом 8 дизайнерських колекцій по 15 одиниць кожна.
Фішкою параду моди був той факт, що учасники конкурсу «Євробачення» виступають у ролі моделей. У колекції Олексія Залевського в джинсовому комбінезоні на голе тіло і чорному комзолі вийшов на сцену-подіум кіпрський мачо Констандінос Крістофоров, як хлопець впевнений у собі і в себе ж закоханий він тримався розкуто й вальяжно і зірвав найбільше оплесків. У колі «інфікованих» «Євробаченням» його називають фаворитом цьогорічного конкурсу. Одяг від Олександра Гапчука демонстрував фінський музикант Геір Ронінг, при цьому він намагався робити якісь сексуальні жести, та троє українців із гурту «Гринджоли». Біла матроська шапочка дуже пасувала Роману Костюку, і навіть Калин, який не вмістився у 60-й розмір, тож Гапчуку довелося спеціально шити вбрання для показу, виглядав у жовтих штанях, білій сорочці й рожевій майці по-весняному цікаво й оригінально. Я б на місці фіна, кіпріота й українців поборолася за ці костюми для конкурсу. Після вайлуватого дефіле-дебюту на подіумі «Гринджоли» довго «терли» біля сцени з гітаристом «Грін-Грея» Дізелем, який попихкував цигаркою після виступу свого сайд-проекту в дворику «Арени». Івана Марич, Неда Партач, Памела Рамляк із боснійсько-герцоговинського гурту Feminnem у білих романтичних сукнях від Земськової-Ворожбит дефілювали і по подіуму, і навколо сцени. Три білявки в білому кружляли в танці, привертаючи увагу телеоператорів, наспівували, імітуючи бурхливе щастя, словом, піарилися на повну котушку. Сільвія Петер Жабо з Угорщини вийшла в фіналі колекції Оксани Караванської у жовто-синьо-зеленому топі, майже корпоративних кольорах «Євробачення-2005» і широкій плісированій спідниці. Здається, на подіумі Сільвія почувається не так упевнено, як на сцені, тому поводилася скромно. Наталю Подольську від Росії у колекції Віктора Анісімова ведучі просто не встигли представити, тому п'ять сотень людей у дворику «Арени» спочатку не дуже й зрозуміли, що поруч із моделями на сцені конкурсанти. Зате Анжеліка Агурбаш, яка представляє Білорусь і яку привіз під своїм крилом Філіпп Кіркоров, у дефіле від Лілії Пустовіт поводилася просто як Лінда Євангеліста — апломб не менший. Кажуть, Лілю Анжеліці порадив сам Кіркоров, оскільки він як клієнт Анісімова трохи орієнтується в ієрархії української моди, то свою підопічну «прилаштував» до найтоповішого дизайнера. Анжеліка теж не промах, вона заявила організаторам, що не збирається перевдягатися в гримерці з усіма учасниками, подавай тільки окрему. Оскільки люксів за сценою не передбачено, дівчині відмовили, але потім оргкомітет «Євробачення» таки знайшов кімнату-«одиночку» для чеченки, що виступає за Білорусь. А вчора Анжеліка в «Перлині Дніпра» святкувала свій день народження, на який прибула Алла Пугачова і на який акредитували трохи преси. Заплановані у виходах Ірини Каравай і Роксолани Богуцької конкурсанти взяти участь у дефіле не змогли — репетиції, справи, суворі продюсери.
Моду в «євродворику» акредитовані на конкурс дивилися із задоволенням — пили пиво, танцювали, фотографувалися, а в цей час бессарабський квартал з усіх боків оточували таксисти. «Ми вже відчули вигоду від «Євробачення», сказав водій «із шашечками», у нас «мінімалка» зросла від 10 до 13 гривень. Кілька разів у центрі повернувся — суттєвий прибуток». Ось кому в Києві зараз жити добре!