Фонд «Історично чорні коледжі та університети» (Historically Black Colleges and Universities, HBCU) створив навчальний курс, надихнувшись останнім альбомом американської співачки Бейонсе Renaissance.
Про це пише щотижневий американський часопис про музику Billboard.
Програма, підготовлена Джастіном Калхуном, Леслі Холлом і Чауною Лоусон з програми HBCU, слугуватиме освітнім ресурсом, призначеним для вшанування, аналізу та відзначення радості, стійкості, інновацій та спадщини чорношкірої квір-спільноти.
Навчальний план запропонують 30 історично темношкірим коледжам та університетам, включно з Університетом Говарда, Університетом A&T Північної Кароліни, Університетом A&M Prairie View та Університетом Шоу.
Незважаючи на відсутність прямої співпраці з Бейонсе, Леслі Холл описав процес створення як «бездоганний», відзначивши глибокі знання команди та мережу в академічній спільноті.
«Ми знали, куди звернутися, щоб підключити потрібні ресурси до однієї з її пісень і побудувати з цього курс. Це насправді свідчення від начитаних та освічених людей», — сказав Холл в інтерв’ю Billboard.
Усього включили шість тем, що становлять основу навчального плану, а саме: «Розширення можливостей і самосприйняття», «Інтерсекціональність і інклюзивність», «Соціальна справедливість і активізм», «Стійкість і подолання різноманітності», «Художнє вираження та оповідання» та «Спадщина та історія».
Альбом Renaissance, випущений влітку 2022 року, досі залишається справжнім культурним хітом. Він отримав чотири премії «Греммі» — зокрема, історичну перемогу за найкращий танцювальний/електронний альбом (містив два з десятки найкращих хітів Billboard Hot 100 — Break My Soul (№ 1) і Cuff It (№ 6), став рекордним туром співачки та кращим документальним концертним фільмом із рекордними касовими зборами.
У своєму альбомі Renaissance Бейонсе співпрацювала з трансгендерними активістами та музикантами, такими як Хані Діжон і Тс Медісон. Ця співпраця забезпечила важливу платформу для їхніх голосів, знаменуючи помітний момент інклюзивності в мейнстрімній музичній індустрії.
Досліджена «ода» темношкірим квір-кореням танцювальної музики, відфільтрована крізь глибокі особисті стосунки Бейонсе з її покійним дядьком Джонні, вразила шанувальників виконавиці по всьому світові та висвітлила важливі меседжі чорного квір-мистецтва й культури.
Хоча ця навчальна програма не залежить від Бейонсе, зірка постійно використовує свої ресурси та платформу, щоб підкреслювати та підтримувати Фонд «Історично чорні коледжі та університети».
Зокрема, вона продемонструвала його культуру та історію у своєму документальному фільмі Netflix «Повернення додому» 2019 року та виступі на американському музичному фестивалі Coachella.
Лада ОСА