«Метавсесвіт» Цукерберга: Facebook готує ребрендинг, зміну назви і зміну нашого світу

22.10.2021

Facebook планує ребрендинг і зміну назви соцмережі.

 

Про це повідомляє «Євроньюс» iз посиланням на портал Verge. За його даними, майбутня зміна назви, про яку генеральний директор Марк Цукерберг планує повідомити на щорічній конференції Connect 28 жовтня, але може оголосити і раніше, покликана продемонструвати прагнення технологічного гіганта стати відомим не тільки завдяки соціальним мережам і всіх пов’язаних з ними недоліків.

 

Ребрендинг, ймовірно, позиціонує додаток Facebook як один iз багатьох продуктів під управлінням материнської компанії, яка контролює такі групи, як Instagram, WhatsApp, Oculus та інші.


Майбутній ребрендинг може бути пов’язаний iз планами Цукерберга розвивати так званий «метавсесвіт». Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг був одним iз перших, хто здійняв галас навколо «метавсесвіту», версії iнтернету у віртуальній реальності, на яку техногігант робить ставку в майбутньому.


«Метавсесвіт» — це цифровий світ, у якому реальне та віртуальне зливаються воєдино, дозволяючи людям переміщатися між різними пристроями і спілкуватися у віртуальному середовищі. На практиці це відноситься до продуктів і послуг доповненої і віртуальної реальності.


У понеділок, 18 жовтня, Facebook оголосив у своєму блозі, що планує найняти 10 тисяч фахівців у Європейському Союзі для створення «метавсесвіту».

 

«Метавсе­світ» має потенціал, який допоможе відкрити доступ до нових творчих, соціальних та економічних можливостей. І європейці будуть формувати його з самого початку», — йдеться в повідомленні Facebook.

 

«Сьогодні ми оголошуємо про план створення 10 тис. нових висококваліфікованих робочих місць у Європейському Союзі (ЄС) впродовж наступних п’яти років».

 

Техногігант також заявив, що інвестування в ЄС дає безліч переваг, включно з  доступом до великого споживчого ринку, першокласних університетів і високоякісних талантів.


Варто пояснити, що ж це таке — «метавсесвіт». Цей термін означає кіберпростір, паралельний фізичній реальності, де люди можуть взаємодіяти у вигляді аватарів.

 

Концепція була запропонована письменником Нілом Стівенсоном в науково-фантастичному романі 1992 року «Лавина». Поняття означає об’єднання фізичної, доповненої і віртуальної реальності в загальному онлайн-просторі.


Деякі спільноти відео­ігор уже створили зародки метавсесвітів, такі як Roblox (платформа, що включає величезну кількість ігор, створених дітьми і підлітками) або Fortnite (шутер і гра на виживання, в яку грають 350 мільйонів людей).


У квітні за п’ятьма віртуальними концертами репера Тревіса Скотта, який з’явився в Fortnite у вигляді аватара, стежили понад 12 мільйонів геймерів.

 

Поступово екрани, голограми, гарнітури VR і окуляри доповненої реальності дозволять плавно «переміщати» віртуальні всесвіти в фізичні місця, цей процес Цукерберг прирівняв до «телепортації».


Раніше Facebook вже оголошував про те, що створить команду з розробки продуктів для проєктів, пов’язаних iз «метавсесвітом».


«У найближчі роки, я очікую, люди перейдуть від сприйняття нас у першу чергу як компанії соціальних мереж до сприйняття нас як компанії «метавсесвітньої», — сказав Цукерберг у липні. — Багато в чому «метавсе­світ» — це вищий прояв соціальних технологій».


Facebook, найбільша у світі соціальна мережа, інвестує значні кошти у віртуальну і доповнену реальність, набуваючи такого обладнання, як гарнітура Oculus VR, і працюючи над технологіями AR-окулярів і браслетів.

 

Вона також придбала безліч ігрових VR-студій, включно з BigBox VR. У компанії вже працюють близько 10 тисяч співробітників, що займаються віртуальною реальністю, повідомляло видання The Information у березні.


Цукерберг заявив, що вважає розумним вкладати значні кошти в створення того, що, на його думку, стане наступною великою комп’ютерною платформою.

 

«Я вірю, що «метавсесвіт» стане наступником мобільного інтернету, і створення цієї групи продуктів — наступним кроком на нашому шляху після її створення», — писав він у липні у своєму пості на фейсбуці.