Приємний випадок у тролейбусі: прагнення молоді до читання періодичних видань безцінне
Хочу поділитися з усіма, хто продовжує читати пресу, одним приємним випадком, що стався зі мною під час дороги додому. >>
Із 1 вересня у Дніпрі 17 дітей з особливими потребами, котрі досі навчалися в спеціалізованих закладах, підуть до звичайних шкіл у супроводі асистентів.
Це стало можливим завдяки впровадженню пілотного проєкту Міністерства соціальної політики з відпрацювання державного стандарту супроводу під час інклюзивного навчання.
За словами заступниці начальника управління служби у справах дітей департаменту соціальної політики Дніпровської міської ради Марини Алєксєєвої, минулого навчального року в Обласному центрі соціальних служб за програмою Мінсоцполітики майбутні асистенти дітей з особливими потребами пройшли навчання з супроводу таких учнів.
Переважно це батьки, зацікавлені в адаптації своїх дітей у здорове середовище. Тепер їм не доводиться обирати — віддавати дітей до спецзакладів, щоб мати змогу працювати чи особисто займатися їхнім вихованням і отримувати за це грошову допомогу.
До програми навчання також залучалися громадські організації, які працюють з особливими дітьми та допомагають їхнім батькам.
Міська рада Дніпра знайшла можливість додатково ввести 25 штатних одиниць (соціальних робітників) до структури Дніпровського міського центру соціальних служб, заклавши у бюджет відповідні кошти. На 2021 рік на оплату праці цих співробітників у міському бюджеті передбачено понад 1,5 млн грн.
Супровід асистентів під час інклюзивного навчання отримають переважно діти з ДЦП. У них з’явиться можливість не лише відвідувати школу, а й позашкільні гуртки, музичні та художні школи тощо. Родини самі обирали школи, в яких буде зручно навчатися їхнім дітям.
Якщо батьки дітей з особливими потребами не хочуть втрачати роботу, але хочуть, щоб діти навчалися в інклюзивних класах і жили в домашніх умовах, вони мають укласти договір з асистентом. Наразі підписано п’ять таких договорів.
Загалом у пілотному проєкті взяли участь 10 областей. Та лише в Дніпрі напрацювали відповідні стандарти і втілили їх у життя ще до затвердження на державному рівні.
«Саме регіони мають стати локомотивами розвитку інклюзії в Україні. Кожен такий реалізований проєкт — великий успіх для всієї держави. Я вдячна місцевим управлінцям, владі міста за небайдужість і професіоналізм. Міністерство соціальної політики і надалі буде створювати всі умови для підтримки громад, які прагнуть забезпечити рівні умови для всіх», — зазначила міністерка соціальної політики Марина Лазебна.
Хочу поділитися з усіма, хто продовжує читати пресу, одним приємним випадком, що стався зі мною під час дороги додому. >>
Наймолодший заслужений учитель України живе в Полтаві. >>
Мережу «Стартап-школа - інкубатор – акселератор» створюють Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством цифрової трансформації. >>
Опцію швидкого повідомлення про випадки булінгу впровадило Міністерство освіти та науки. Відтепер дитина самостійно чи її батьки можуть заповнити коротку анкету та надіслати електронну скаргу, залучивши до розв'язання проблеми керівництво школи та, за потреби, поліцію. >>
У Терешківському ліцеї, що є опорним навчальним закладом Терешківської територіальної громади Полтавського району, учитель інформатики Віталій Помаз розробив комп’ютерну програму «Шкільна їдальня», що дає змогу батькам замовляти сніданки, обіди для своїх дітей із телефона через мобільний застосунок. >>
Напередодні нового навчального року Україну сколихнула новина: у колишньому райцентрі Котельва на Полтавщині поліцейські намагалися приховати факт сексуального насилля над 12-річним хлопчиком, яке вчинили два старші за нього підлітки. >>