Спека, яка цього літа видалася аномальною, адже побито всілякі температурні рекорди, допікає українцям повсякчас і повсюди: вдома, на роботі, а особливо в міському транспорті.
Здавалося б, у час науково-технічного прогресу вихід можна знайти з будь-якої ситуації, зокрема у неймовірну спеку спасати мав би кондиціонер.
Але, як виявилося, добираючись додому чи на роботу, сподіватися містянам на його наявність чи ж справність у наземному транспорті не доводиться.
Так, наприклад, зараз мережу міського наземного громадського транспорту загального користування в Києві обслуговують 1 тис. 63 одиниці (автобуси, тролейбуси, трамваї), з яких тільки 55% обладнані системою кондиціонування повітря. Про це чесно «зізналися» в комунальному підприємстві «Київпастранс».
«Станом на 07.07.2021 року плановий випуск рухомого складу КП «Київпастранс» на мережу міського наземного громадського транспорту загального користування становить: автобус звичайного режиму руху — 500 одиниць, тролейбус — 337 одиниць, трамвай — 226 одиниць. 55% рухомого складу, який щодня виходить на маршрути міста, оснащено системою кондиціонування», — зазначили в транспортному відомстві.
Але якщо така невтішна ситуація з комфортом для проїзду містян склалася у столиці нашої держави, то залишається лише здогадуватися, як «маринуються» пасажири під час поїздок в інших містах.
Що ж до міжміських перевезень — ситуація там ще гірша. Нещодавно став свідком «комфортної» поїздки зі столиці до райцентру Монастирище, що на Черкащині, і назад.
Спочатку всі в автобусі ледь не вчаділи, а потім «кондиціонером» нам став протяг, який «гуляв» ледь не з усіх повідкриваних люків i вікон. Спершу мало не зупинилося серце, а потім, «заробивши» застуду, затявся більше їздити міжміським транспортом.
Очевидно ж, до єропейського рівня комфорту під час поїздок у місті та на маршрутах міжміського сполучення нам ще дуже далеко.