«Київенерго» змушує споживачів «водити козу»

23.06.2021

Шановна редакціє газети, яку я читаю постійно вже багато років. Прошу, допоможіть!


Я користуюсь холодною і гарячою водою, маю лічильники, тож щомісяця передаю показники використаної води у відповідні служби: холодної — у «Водоканал», гарячої — у «Київенерго».

 

З передачею показників холодної води проблем ніколи не виникає — туди легко додзвонитися і не потрібно витрачати для цього багато часу.

 

А ось до «Київенерго» є претензії. Показники споживання гарячої води потрібно передавати з 5 числа і до кінця поточного місяця. Але весь цей період телефон 247-40-40, за яким слід телефонувати, щоб передати показники, постійно зайнятий. Кожен день по кілька годин намагаюся додзвонитися туди, але все марно.

 

Спочатку вам пів години «читають лекцію»: якщо хочете подзвонити «Петру» — натисніть 1, якщо «Івану» –тисніть 2, якщо «Степану» — 3, і скрізь зайнято. Невже там не розуміють, що це знущання над людьми?


Прошу вас, подзвоніть після 5 числа за цим телефоном. Може, ви додзвонитесь, хоча я сумніваюсь.


P.S. Редакція спробувала зателефонувати за вказаним номером, і це справді виявилося нереально. Для довідки: телефон 247-40-40 — це номер Центру комунального сервісу, а не «Київенерго».

 

Існують телефони «Київенерго», точніше ДТЕК «Київські електромережі», за якими ви можете передати показники: короткий номер для стаціонарних телефонів — 15-88; для дзвінків із мобільних і стаціонарних телефонів — (044) 202-15-88.

 

Лариса НАЗАРЧУК
Київ