Представник південнокорейської молодіжної музичної культури K-pop — юнацький гурт BTS — укотре спричинив чималий бум, що призвів до закриття закладів McDonald’s в Індонезії.
Не секрет, що серед фанатів цього гурту не лише жителі Південної Кореї, а й сотні тисяч мільйонів (без перебільшення) молодих людей по всій планеті.
Лише в Індонезії, населення якої 270 мільйонів осіб, таких набереться майже сто мільйонів, адже музика цих красунчиків подобається не лише молодому поколінню.
До того ж є ще фани в Китаї, Японії, острівних країнах Південної Азії, та що там — по всій планеті поширюється цей BTS-психоз.
Так, нещодавно гурт презентував свіжий синг Butter, який вийшов наприкінці травня цього року і лише за першу добу набрав... 113 мільйонів переглядів! Уявіть, скільки їх на сьогодні.
У рамках поширення цієї композиції в мережі McDonald’s з’явилося нове так зване BTS Menu у 49 країнах світу.
Лише в США це привело до збільшення відвідувачів у цих фастфудах на 12 відсотків.
А от в Індонезії це меню почали запускати в продаж з 9 червня, і то лише з доставкою.
Та навіть таке, здавалося б, обмеження призвело до повного колапсу служби доставки, адже біля закладів «Макдональдс» утворитися страшні корки з велосипедистів та мотоциклістів, які й мали доправляти замовлення до споживачів.
Керівництво «Макдональдс» пішло на безпрецедентний крок — закрило свої заклади в столиці Індонезії та ще кількох містах країни, пояснюючи це небажанням стати причиною поширення коронавірусу через такі скупчення людей біля фастфудів.