Зазвичай спокійні вулиці в Монако минулого «уїк-енду» сколихнуло ревіння моторів.
Після річної паузи до князівства повернувся етап «королівських» перегонів. Через пандемію коронавірусу минулого року в Монте-Карло «Формули-1» не було.
Відтак цьогорічний Гран прі Монако відзначався особливими барвами та блиском.
У п’ятницю гонщики «Формули 1», Шарль Леклер, Джордж Рассел, Антоніо Джовінацці та Наколас Латіфі, у ролі моделей відвідали «фешн-шоу». Показ мод збирав кошти для британського благодійного фонду. Завітала до Монако й Людина-Павук.
Над молодим британцем Томом Холландом, відомим своєю роллю в серії фільмів героїв Марвелл, дотепно пожартувала команда його співвітчизників із «Макларен».
Для команди «Уїльямс» це був ювілейний 750-й заїзд, що значилося на шоломах пілотів.
А «Макларен» змінили зовнішній вигляд боліда на кольори компанії Gulf Oil International, щоб нагадати про співробітництво з цією фірмою ще з 60-х років, коли команда була під керівництвом її легендарного засновника Брюса МакЛарена.
Доповнили гонщики свої образи ретро-дизайном шоломів і комбінезонами в одній кольоровій гамі з розмальовкою машин.
Проте не для того все Монте-Карло повиходило на балкони, щоб витріщатися на зірок. Звісно, головною подією «уїк-енду» були «формулічні» перегони.
Результати кваліфікації виявилися абсолютно непередбачуваними. Пілот «Феррарі» Шарль Леклер став першим монегаском, якому вдалося зайняти поул на домашній трасі. Проте доля склалася так, що гонщик «Скудерії» вийти на старт недільної гонки не зміг.
У кваліфікації він серйозно розбив свій болід. І хоча інженери намагалися ліквідувати проблему, після формувального кола стало зрозуміло, що через неполадки з приводом взяти участь у гонці можливості не буде.
Іншою несподіванкою кваліфікаційної сесії стала невисока позиція головного фаворита сезону. Після сотого «поулу» в кар’єрі, здобутого на попередньому Гран-прі в Іспанії, перегони в Монте-Карло йому довелося починати з шостого місця.
Зрештою, результат «Мерседеса» в Монако неабияк розчарував, адже жодному з гонщиків «срібних зірок» не вдалося фінішувати в призовій трійці.
«Упродовж усього уїк-енду команда не допрацювала», — зауважив Хемілтон.
А от його ключовий конкурент — Макс Ферстаппен на «Ред буллі» — знову вразив. Завдяки своїй другій перемозі в чемпіонаті та низькому результату Хемілтона, він вийшов у лідери загального заліку пілотів (після п’яти етапів).
«Завжди хочеться виграти саме це Гран-прі. Коли я був маленьким, дивився його, тож, стоячи тут, відчуваю гордість. Однак ще довгий сезон попереду», — заявив Ферстаппен.
Компанію ж Максу на п’єдесталі в Монте-Карло склали такі ж молоді, як він, Карлос Сайнс з «Феррарі» та Ландо Норрис з «Макларена».