Переховувала українського офіцера: у рф засудили до 12 років вчительку з Донеччини
У Ростові-на-Дону суд дав 12 років Валентину Заярну – 65-річну вчительку, яка жила в Амвросіївці Донецької області України. >>
Ігор Соболенко називає свою догану «освітнім геноцидом». (Фото з ФБ-сторінки Ігоря Соболенка)
В Умані на Черкащині — освітянський скандал. Тамтешньому вчителю міської школи №1 Ігорю Соболенку оголосили догану. А все почалося після того, як пан Ігор розмістив у ФБ свій допис про реформування шкіл у місті.
«Майбутні першокласники чотирьох шкіл міста Умань (№№1, 3, 4, 9) днями дізналися, що у ці школи вони, скоріш за все, не підуть. Те саме дізналися школярі 9-х класів десяти уманських шкіл. Оскільки міська рада оприлюднила проєкт рішення, яким реформує заклади освіти міста», — йдеться у дописі Ігоря Соболенка.
Він зазначає, що «ледь не щодня змінюються плани у приймаючих рішення — то одні школи закривають, як до останнього вони планували вчинити із ЗОШ №8, то за інші беруться».
«До початку навчального року залишилось 4 місяці, а першокласники і їхнi батьки поняття не мають, де вони зможуть здобувати освіту. Ще понад 800 учнів 10-11 класів уже наступного навчального року потрібно буде розмістити в трьох школах (у рештах 10 шкіл старші класи не набиратимуть), що фізично неможливо», — констатує Ігор Соболенко.
І називає цинічним перший пункт розпорядження міськради про «проведення роз’яснювальної роботи серед учасників освітнього процесу щодо реорганізації закладів освіти», та від імені батьків і вчителів просить обґрунтування таких рішень. Зокрема, уточнює, показати скільки зекономить на цьому бюджет, чи є громадське обговорення проєкту рішення, висновки профільної комісії міськради, та просить показати нову територію обслуговування закладів освіти, нові школи, їдальні, класні кімнати, у яких через 4 місяці будуть вчитися уманські діти.
«Чи ви сподіваєтеся, що запхаєте наших дітей у коридори чи непристосовані приміщення інших шкіл, і ми ці приміщення швиденько за свої гроші поремонтуємо?» — запитує Ігор Соболенко.
Після публікування поста у соціальній мережі «Фейсбук», стверджує уманський вчитель, «за лічені хвилини розпочалося службове розслідування і було написано наказ по управлінню та створено комісію».
«Щоб ви зрозуміли — на все пішло не більше 15-20 хвилин. Я за 26 років у школі ніколи не бачив, щоб так оперативно реагували керманичі освіти на проблеми нашої чи якоїсь іншої школи. На підставі телефонного звернення народного депутата Антона Яценка. Так, саме так написано в Акті — за телефонним дзвінком нардепа», — обурюється Ігор Соболенко.
Члени комісії з представників управління освіти та молодіжної політики Уманської міської ради «винесли вердикт, що вчитель під час уроку перебував у соціальній мережі, а інформація, яку він написав, створює соціальну напругу».

Словом, комісія винесла Ігорю Соболенку догану, бо він під час уроку опублікував інформаційний пост, в якому поширював недостовірну інформацію щодо закриття ЗОШ №1 і №4. В акті також iдеться про те, що «активне користування соцмережею «Фейсбук», а саме публікація постів під час освітнього процесу, суперечить морально-етичному кодексу педагога».
Наразі освітянський скандал в Умані цим не вичерпався. За словами Ігоря Соболенка, уманські вчителі та батьки збираються під стінами міської ради провести протестний мітинг, на якому вимагатимуть від місцевої влади зупинити «освітній геноцид».
У Ростові-на-Дону суд дав 12 років Валентину Заярну – 65-річну вчительку, яка жила в Амвросіївці Донецької області України. >>
Відтоді чоловіка розшукували (нібито) та не розшукали міграційна та прикордонна служба. >>
Минулого тижня на вулиці Сковороди у Полтаві між цивільним чоловіком і двома поліцейськими Полтавського райвідділу поліції, які були при виконанні службових обов’язків, виник конфлікт. >>
Катастрофічна нестача педагогів «накрила» школи України: такі проблеми є у 40% закладів освіти. >>
Четверте місце на міжнародному конкурсі з нейронаук серед старшокласників International Brain Bee 2025, посіла Запорізька школярка Анастасія Лисенко. >>
Українська мова є недоречною для спілкування в повсякденному житті – так вважає кожна пʼята дитина в нашій державі. За такий їх вибір можна «подякувати» перш за все їх зросійщені батьків, хоча не варто виключати й інші чинники. >>