ПРИКОЛИ про цукерки для лікарів
— Моню, ви що, захворіли?
— Ні, я здоровий. >>
Щоб просувати якісь товари на ринку, потрібно їх прорекламувати, а для цього — вивчити й проаналізувати переваги та недоліки. Сьогодні в інтернеті можна знайти чимало аналітичних сайтів, де вам підкажуть, який товар придбати і чому саме.
Один із таких ресурсів — EachNight.com, який пропонує порівняння постільної білизни, матраців та інших предметів для сну, — вирішив набрати команду «експертів», які б на власній шкірі «продегустували» товари для спалень.
Пошуковувачам пропонують 30 днів поспіль брати участь у різних експериментах, пов’язаних із денним сном. У їхні обов’язки входитимуть, власне, денний сон, відеодзвінки до і після сну, щоб задокументувати його перебіг і вплив на фізичний та психологічний стани, а також вивчення всіх позитивних і негативних сторін використання аксесуарів для спання, адже давно доведено, що денний сон — не лише запорука кращій працездатності, а й покращання пам’яті, мотивації дій, продуктивності праці.
«Піддослідні» зазначеного експерименту повинні відповідати певним критеріям: перебувати на самоті під час проведення досліджень упродовж усього місяця, бути не молодшими 18 років, а також добре володіти англійською мовою, щоб детально описати свої відчуття. І за всю цю «роботу» «оглядачам денного сну», як уже охрестили цих працівників матраців і подушок, платитимуть по 1500 доларів. Усім бажаючим варто поквапитися, повідомляють на сайті, адже набір «рецензентів» оголошено лише до кінця травня.
— Моню, ви що, захворіли?
— Ні, я здоровий. >>
Зима, мороз, військова частина.
— Рядовий Петренко, яка погода на вулиці? >>
Син відчиняє батькові двері:
— Ну й здивується мама, вона вже годину, як розповідає тобі щось по телефону. >>
Чоловік забув удома телефон. Повернувся, а там два повідомлення. Перше від коханки: >>
Чоловік заходить до психіатра:
— У моєї дружини нав’язлива ідея, що хтось намагається вкрасти її сукні. >>
Зустрічаються два приятелi.
— Ти чого такий похмурий? >>