Через кризу в туристичній галузі різко зросла кількість круїзних лайнерів, які відправляють на утилізацію.
Нещодавно на верф турецького міста Аліага для утилізації прийшли відразу п’ять круїзних лайнерів зі США і Великобританії.
Одним із п’яти лайнерів є Carnival Fantasy, який раніше належав американському круїзному гігантові CarnivalCruiseLine.
Судно зробило свій перший рейс у 1990 році і лише в минулому році було капітально відремонтоване.
У липні в CarnivalCorporation заявили: цьогоріч із флоту компанії в цілому приберуть 13 суден. Тож до п’яти лайнерів, які вже є в турецькому порту, незабаром приєднаються ще три.
У турецькій компанії з утилізації суден заявили: до пандемії вони розбирали зазвичай вантажні та контейнерні судна. Але криза на ринку круїзних перевезень створила нові можливості для таких компаній. Адже після початку пандемії круїзні лайнери відчутно змінили курс на Аліагу.
При цьому бізнес з утилізації суден зріс на 30% у порівнянні з попереднім роком. Сьогодні на верфі в Аліазі працюють близько 2 тис. 500 осіб, яким потрібно близько шести місяців, щоб повністю розібрати пасажирське судно.
При цьому верф планує збільшити обсяги демонтованої сталі до 1,1 млн тонн до кінця року з 700 тис. тонн у січні.