Яким би великим не був професіональний досвід у шестиразового чемпіона світу Льюїса Хемілтона, кожен наступний сезон у «Формулі-1» ставить перед ним абсолютно нові виклики.
Нинішній «формулічний» чемпіонат для британця — особливий. У разі здобуття перемоги в загальному заліку пілотів, за кількістю здобутих впродовж кар’єри чемпіонських титулів Хемілтон наздожене легендарного Міхаеля Шумахера.
Упевнено рухаючись до визначного рекорду, Льюїс упритул наблизився до іншого знакового досягнення «Червоного барона», котрий за 19 сезонів у «Формулі-1» виграв 91 гонку.
Виходячи минулого «уїк-енду» на старт Гран-прі Сочі, перший пілот «Мерседеса» всерйоз розраховував повторити рекорд Шумі. Виграна кваліфікація, вдало взятий старт у самій гонці — все свідчило про те, що Льюїс Хемілтон поб’є історичне звершення легенди «королівських» перегонів.
Утім майже одразу після старту перегонів стюарти Гран-прі повідомили пелотон про те, що Хемілтона покарано п’ятисекундним штрафом.
Мовляв, перед початком гонки він практикував процедуру старту в неналежному місці, створюючи загрозу для безпечного руху інших гонщиків. Після детального вивчення інциденту, комісари сочинського Гран-прі подвоїли покарання, адже з’ясували, що пілот «Мерса» двічі практикував небезпечним маневр.
У підсумку, десять секунд штрафу не дозволили Хемілтону завершити гонку вище третього місця.
«Стюарди Формули-1 просто намагаються зупинити мене. Упевнений, нікому до мене не давали два штрафи по 5 секунд за щось подібне. Просто смішно. Я нікого не наражав на небезпеку і робив таке на сотні інших трас, ніяких питань не було», — сказав Хемілтон після завершення перегонів у Сочі, переможцем яких став його партнер по команді Вальтері Боттас.
Тож за сім етапів до завершення чемпіонату перевага Льюїса над Боттасом в загальному заліку пілотів скоротилася до 44 очок. Водночас 11 жовтня на легендарному Нюрбургрингу Хемілтон знову матиме шанс для того, аби побити рекорд Шумахера за кількістю перемог у «Ф-1».