Місце сили: у Холодному Яру презентували бренд Черкащини

07.08.2020
Місце сили: у Холодному Яру презентували бренд Черкащини

Презентація нового бренду. (Фото надане пресслужбою Черкаської ОДА.)

Новий бренд Черкаської області (кілька зображень) — #місце_сили— днями презентували у Холодному Яру, на території мальовничого чигиринського Дикого Хутора, там, де росте тисячолітній дуб Максима Залізняка. Нинішня символіка — це стилізоване зображення козака із гаслом-хештегом #місце_сили.
 
 
Як повідомляють у Черкаській ОДА, до роботи над новим брендом залучали експертів i знавців з усієї України.
 
 
А ініціатором того, аби Шевченків край обзавівся власним брендом, став обласний департамент регіонального розвитку. 
 
А ще проводили численні обговорення, «круглі столи», залучали громаду Черкащини, розповідають в ОДА. Саме черкащани обирали девіз, який взяли за основу для розробки бренду та графічної символіки. Ним став меседж «Черкащина — місце сили». Його обрали з-понад 230 запропонованих слоганів.
 
За словами голови Черкаської облдержадміністрації Романа Боднара, сучасний світ розвивається дуже швидко, тож коли йдеться про успіх та економічну чи культурну спроможність, маємо усвідомлювати свої переваги.
 
«Відчуття свого місця у світі, культурі має надзвичайне значення. Українська нація збереглася попри всі складнощі. Понад 300 років різні імперії намагалися розмити нашу культуру, ідентичність, мову, еліту. Попри все українська нація вистояла, і на цьому маємо акцентувати. Ми розвиваємося, зберігаємо українську культуру, і в цьому наша сила», — наголошує голова Черкаської ОДА.
 
Зауважуючи, що бренд — це емоційне спілкування з потенційними інвесторами, туристами, людьми з інших регіонів. 
 
Візуалізували історію, культуру та самобутність Черкащини директор студії дизайну White Studio Design Олег Білий та керівник креативного бюро (Dmytro Bulanov creative buro) Дмитро Буланов. До того Олег Білий розробив бренди Чорнобиля, Калуша, Дрогобича, Борислава, Кам’янки-Бузької та Рахівського району, а Дмитро Буланов працював над візуалізацією міст Запоріжжя та Генічеськ.
 
«Зрозуміло, що бренд має показувати найбільш характерне і неповторне, притаманне тільки Черкащині й таке, що підвищувало б її впізнаваність та викликало позитивні емоції. Висловлюючи свою особисту думку, скажу, що коли побачив складові частини бренду в інтернеті, у мене такого відчуття не виникло, — так відкоментував у «Фейсбуці» Василь Мельниченко, голова обласної організації Національної спілки краєзнавців України. — Не зміг збагнути задуму розробників, які на головній картинці зобразили вершника у дивному вбранні з переважанням рудого кольору та ще й на чорному (!) коні. У чорному кольорі «загубилася» навіть частина ноги вершника. Якщо це символ Черкащини, то, перепрошую, навіть не смішно. Це перші такі враження бренду, більш детальний аналіз якому, напевне, дадуть фахівці. Важко зрозуміти, чому до розробки такого відповідального для Черкащини проєкту не була залучена наукова і творча інтелігенція Шевченкового краю — художники, архітектори, історики, письменники, майстри народного мистецтва, краєзнавці, дизайнери, працівники історико-культурних заповідників та музеїв. Не запрошували митців Черкащини й на обговорення проєкту та його презентацію. Прикро...»