У Софійки Кривошеї, якій незабаром виповниться чотири рочки, сьогодні урок у школі.
Так маленька черкаська дівчинка називає міський Центр розвитку дитини STREAM, куди вони з мамою Людою ходять із великим задоволенням.
Недавно цей Центр у Черкасах відкрила педагог Олена Лугіна.
«Нині у нас навчається вісім діток, загалом дві групи маленьких учнів. Але з вересня таких малюків буде більше, оскільки їхні батьки вже подали заяви», — розповідає «Україні молодій» засновниця Черкаського центру розвитку дитини Олена Лугіна.
За її словами, ідея відкрити таку школу для малюків виникла у неї ще в той час, коли викладала англійську на курсах підготовки дітей до школи. І недавно цю задумку їй таки вдалося реалізувати.
«Показати діткам світ в усіх його барвах — така альтернативна дошкільна освіта нині на часі. Тож малюків від чотирьох до шести років ми комплексно готуємо до школи. Заняття проводимо двічі на тиждень по дві години. Робимо перерви, щоб малі не втомлювалися, а мали змогу переключити свою увагу, відпочити», — веде далі пані Олена.
І додає, що в них тут багато дидактичних ігор, уроки проходять в ігровій формі, адже дітям цікаво пізнавати світ через гру. Вони вчаться читати, малюють, ліплять, вирізають, клеять, розвиваючи моторику рук, вивчають англійську мову, педагоги Центру допомагають їм розвивати й математичні здібності, ознайомлюють із різними видами мистецтва.
А ще у Центрі проводять природні досліди, приміром наочно пояснюють малечі властивості води, як рухається сонце, яким є повітря, грунт.
«Досліди дивують, допомагають зібрати інформацію, встановити зв’язки й залежності, зрозуміти, як взаємодіють тварини і рослини, жива і нежива природа», — пояснює пані Олена.
Між заняттями, уточнює вона, влаштовуються руханки, фізкультхвилинки під музику, діти співають і танцюють.
«Днями просто малювали пальчиками. Емоцій було море», — ділиться враженнями Олена Лугіна.
Вона переконана, що в дошкільній освіті майбутнє — за інженерним мисленням, тому навчальний процес у Центрі розвитку дитини сформовано ще й так, щоб навчати малечу конструюванню.
«Наші діти мають можливість спостерігати світ таким, яким він є насправді, — величезним, неосяжним, сильним, могутнім, але водночас тендітним і вразливим», — підсумовує засновниця Центру розвитку дитини.